Snak

Mere indhold efter annoncen
Som Brøndby spiller pt vinder de heller ikke nedrykningsspillet, de skal nærmere være glade for der er så langt ned til stregen at den alligevel ikke bør være et tema… og pokalen kommer de da heller ikke til at vinde medmindre ledelsen indser at ansættelsen af Birk som cheftræner var ligeså stor en fejl som da Lyngby ansatte Magne Hoseth…
Find en caretaker til resten af sæsonen når vi har tabt på søndag, så kan man nå
at redde lidt ære ved at vinde pokalen…
Birks arrogance er helt oppe på højde med Neestrup, jeg sagde allerede dengang man ansatte ham at det var dybt uambitiøst men at han skulle have chancen til sommer, men jeg har allerede set rigeligt nu til at jeg kan holde ud at se Brøndby i denne forfatning helt indtil sommer
Brøndby og Chelsea
Jeg synes kun der er to små enkelt fingre at sætte på hans kommunikation; at han taler om sig selv i 3.person (det lyder bare altid åndsvagt) og så at han får rost sig selv lige lovlig meget.
Ift. ambitioner, vilje osv. synes jeg kun det er fedt. Jeg kommer af samme grund heller ikke til at bruge det imod ham nu. Han repræsenterer som type en mangelvare; åben, ærlig, ambitiøs og frem for alt modig. Det skal han ikke straffes for før han har fået en reel chance og der tæller 3 kampe og 0 transfervinduer altså ikke med.
Om han er god nok vil tiden vise, men at han har kant og personlighed synes jeg egentlig kun er fedt.
Hmm jeg synes det er fint med ambitioner, men jeg havde personligt ikke meldt ud at man vil gå efter guldet i ligaen. Der havde jeg meldt ud at målet var top-6. Så kan man altid ændre målsætning når det mål er nået. Superligaen er en tæt liga, og det bør man have respekt for. Til gengæld forstår jeg til fulde hvorfor man melder ud at man går efter pokalen i pokalturneringen.

Når alt det er sagt, så forventer jeg at BIF kvalificerer sig til top-6. De er på hjemmebane, og skal bare bruge en uafgjort.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Annonce