Birk,du må da netop virkelig være super ærgerlig, lad nu være med det vrøvl, du har fået alle andre end Brøndby fans til at synes du er et fjols, det kunne du have undgået ved ikke at være så selvfed, det skubber folk væk.
Snak
Offensiv Birk-retorik: Ærgrer mig slet ikke
man 10. mar 2025
Frederik Birk slår fast efter nederlaget til Randers, at han ikke fortryder de store ambitioner, som han luftede i sin første tid som Brøndby-træner.
Læs hele nyheden her
man 10. mar 2025
Han skulle måske stoppe med at være så voldsomt arrogant. Men ok så giver det ekstra motivation til modstanderen
man 10. mar 2025
Mon Birk rimer på sjette- eller syvende bedst? Nej, spøg til side, Birk har i den grad placeret røven i den farligste højde, og så er mekanismerne selvfølgelig sådan, at folk står i kø for at klaske. Jeg ønsker egentlig ikke noget ondt for Birk eller Brøndby, men kravler man for højt op i træet, ja så gør det jo ekstra ondt at falde ned.
man 10. mar 2025
Meget sjældent jeg går imod ytringsfriheden, men synes Birk skal igennem noget medietræning inden han overhovedet ytrer sig offentligt omkring Brøndby igen. Det er selvfølgelig sagt i sjov, men synes godt nok ikke hans kommunikation er særlig vellykket.
Så hellere lægge sig fladt ned og sige at retorikken var idiotisk og ude af tråd, med det der ses på banen, i stedet for at prøve at redde egen røv. Han fremstår ikke godt udadtil for Brøndby, selvom jeg tror det netop er det han prøver på. Savner NF og JS i forhold til det kommunikative, ham her giver jeg ikke meget for.
Så hellere lægge sig fladt ned og sige at retorikken var idiotisk og ude af tråd, med det der ses på banen, i stedet for at prøve at redde egen røv. Han fremstår ikke godt udadtil for Brøndby, selvom jeg tror det netop er det han prøver på. Savner NF og JS i forhold til det kommunikative, ham her giver jeg ikke meget for.
Redigeretman 10. mar 2025
Tja.. Rent kommunikativt synes jeg Birk har været et friskt pust i forhold til den sterile kommunikation, som majoriteten af fodboldverden opererer efter. Det er underholdningsbranchen det her, og jeg finder ham underholdende mildest talt.
Det sportslige står så ikke mål med retorikken og de bombastiske udmeldinger. Det må han tage sine tæsk for - name of the game.
Havde han vundet de første 4 kampe og været 2-3 point efter FC-klubberne, så havde han skabt er vanvittigt momentum og fået en trickle-down-effekt ud af det.
Synes der var mere at vinde end at tabe ved de offensive udmeldinger - han tabte bare slaget. Jeg respekterer hans cost-benefit analyse og alternative approach. Spil eller bliv spillet.
Det sportslige står så ikke mål med retorikken og de bombastiske udmeldinger. Det må han tage sine tæsk for - name of the game.
Havde han vundet de første 4 kampe og været 2-3 point efter FC-klubberne, så havde han skabt er vanvittigt momentum og fået en trickle-down-effekt ud af det.
Synes der var mere at vinde end at tabe ved de offensive udmeldinger - han tabte bare slaget. Jeg respekterer hans cost-benefit analyse og alternative approach. Spil eller bliv spillet.
man 10. mar 2025
Havde mine betænkeligheder ved hans bodega arrogance og Brøndbys urealistiske selvforståelse. Den er nu mere eller påvist.
man 10. mar 2025
Hans usikre grin da han starter interviewet viser at han ikke er så selvsikker som han prøver at fremstå. Synes typer som ham og Neestrup hurtigt kan virke som en parodi.
De må have gået i medieskole hos William Kvist 😂
De må have gået i medieskole hos William Kvist 😂
Redigerettirs 11. mar 2025
Han fremstår næsten som komiske Ali.
Han har det kun i munden, lad os se om han kan redde Brøndby i top 6! for der hører de bestemt hjemme, fra en AGF fan!
Han har det kun i munden, lad os se om han kan redde Brøndby i top 6! for der hører de bestemt hjemme, fra en AGF fan!
tirs 11. mar 2025
Personligt synes jeg egentlig at det er positivt og modigt, at Birk meldte offensivt og optimistisk ud mht målsætningerne for Brøndby i foråret. Det er forfriskende med en træner der tør stå ved at man har høje ambitioner. Problemet opstår selvfølgelig hvis man så ikke kan skaffe resultaterne på banen. Så rammer ens kommentarer tilbage i hovedet på en som en boomerang. Og lige pt ser Birk og hans kommentarer inden forårssæsonen jo lidt komiske ud. Og skulle Brøndby misse slutspillet, så vil jeg mene at Frederik Birk er færdig som Brøndby træner senest til sommer. Og selvom Brøndby så skulle nå med i slutspillet på yderste mandat, så er chancerne for at Birk og Brøndby kan blande sig i mesterskabskampen temmelig urealistiske. Nu handler det om top 6, og at nå pokalfinalen.