Snak

Mere indhold efter annoncen
Som AaB fan er jeg virkelig glad for dette faktisk. For hold nu op det er trættende at høre på folk, hver gang der er en startopstilling og Kusk ikke er med, brokke sig :D

Han er en god spiller, men han laver intet defensivt. Det kunne man den gang han var på toppen, men sådan er fodbold bare ikke rigtigt mere.

AaBs eneste fokus i år skal være på ikke at rykke ned, og der skal fight til, og det er ikke hvad man får fra Kusk.
-------------- AaB!
En god nyhed. I modsætning til nogen andre tror jeg faktisk at vi er forstærket nu. Kusk har erfaring og har virkeligt gjort det godt for AaB de gange han er kommet ind. Han kender Kent Nielsen og Helenius.
Vallys er selvfølgelig god, men har ikke vist det over flere sæsoner og har faktisk faldet meget i niveau den sidste måneds tid og alligevel score vi kassen på ham.
Så jeg tror faktisk det bliver godt :-)


Nogen andre? Kusk er jo vanvittig, han er jo fra en hylde over Vallys
MAYBE THEY HATE ME BECAUSE I\'M TOO GOOD. -CRISTIANO RONALDO - Real Madrid
"Vallys er selvfølgelig god, men har ikke vist det over flere sæsoner og har faktisk faldet meget i niveau den sidste måneds tid."


Hele Silkeborg og ikke bare Vallys har ikke ramt niveauet fra sidste år.
Jeg synes også at Valleys har et langt højere bundniveau end Kusk nogensinde har vist, så selv når han ikke er kampafgørende, binder han bare spillet rigtig godt sammen på modstanderens banehalvdel.
Hvis Kent Nielsen kan få ham til at præstere kontinuerligt har de selvfølgelig en topspiller i Superligaen, det mindes jeg bare aldrig nogensinde at have set og selvom Kent Nielsen er dygtig, kan han trods alt ikke udføre mirakler.
Nogen andre? Kusk er jo vanvittig, han er jo fra en hylde over Vallys


Helt enig, men jeg har set det modsatte udtrykt i en anden tråd. Bl.a. en der nærmest tror det er SIF´s undergang at vi kommer af med Vally´s. Jeg kan godt lide Vally´s som, de fleste andre SIF fans, men jeg er netop helt enig med dig. Kusk er fra en anden hylde, så jeg tror vi er både Økonomisk og sportsligt forstærket med denne transfer.
Jeg tror faktisk at Kasper Kusk bliver en succes i Silkeborg, og er en fin og sikkert langt billigere erstatning for Vallys. Kent Nielsen og Co skal nok kunne få det bedste frem i Kusk. Og kan de det har SIF fået sig en virkelig dygtig spiller.
Annonce