Som AaB fan er jeg virkelig glad for dette faktisk. For hold nu op det er trættende at høre på folk, hver gang der er en startopstilling og Kusk ikke er med, brokke sig :D
Han er en god spiller, men han laver intet defensivt. Det kunne man den gang han var på toppen, men sådan er fodbold bare ikke rigtigt mere.
AaBs eneste fokus i år skal være på ikke at rykke ned, og der skal fight til, og det er ikke hvad man får fra Kusk.
Han er en god spiller, men han laver intet defensivt. Det kunne man den gang han var på toppen, men sådan er fodbold bare ikke rigtigt mere.
AaBs eneste fokus i år skal være på ikke at rykke ned, og der skal fight til, og det er ikke hvad man får fra Kusk.
--------------
AaB!