Snak

Mere indhold efter annoncen

Officielt: AaB sælger Kasper Kusk til Silkeborg

ons 31. aug 2022

Kasper Kusk skifter til Silkeborg, der har købt offensivspilleren fri i AaB. 



Læs hele nyheden her
En god nyhed. I modsætning til nogen andre tror jeg faktisk at vi er forstærket nu. Kusk har erfaring og har virkeligt gjort det godt for AaB de gange han er kommet ind. Han kender Kent Nielsen og Helenius.
Vallys er selvfølgelig god, men har ikke vist det over flere sæsoner og har faktisk faldet meget i niveau den sidste måneds tid og alligevel score vi kassen på ham.
Så jeg tror faktisk det bliver godt :-)
Prøver Inge andre Olsen og Lars Friis at køre klubben i sænk bevist!!!

Det her er krafteddermaneme noget af det dummeste jeg har oplevet, og bliver han erstattet af endnu en Viborg wannabe boldmongol flegner jeg da fuldstændigt!!!

Kusk bliver savnet.
Øv øv
Jeg tror også at Silkeborg har gjort et rigtigt godt bytte ifht. Vallys - Kusk + stor pose penge. Man må bare løfte på hatten over det arbejde, de præsterer i disse år.
Præcis det bytte som jeg har snakket om de. Sidste måneds tid, og ja - Kusk har virkelig gjort en forskel i de kampe han spillede i slutningen af sidste sæson for AaB.
Så mangler vi bare en CB 😎
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tillykke til Silkeborg, Kent og Kusk selv. Er sikker på at man nok skal få ham ordentlig i gear igen i trygge omgivelser og med en træner der ved hvad man får.

Forstår ikke hvad AaB vil, som i overhovedet.
😢
Det er efterhånden mange år siden Kent og Kasper vandt " The Double"i sæsonen 13/14.
MEN, hvis Silkeborg skal i trofæ kalenderen er det nu det sner !
Silkeborg fortjener triumfen, blandt andet fordi de har troet på Kent og givet ham tiden til at skabe integriteten i spillet, som virkelig er en fornøjelse at overvære. Ydermere har klubben konsolideret deres økonomi i samme periode.
👍
kimjen
Så trist så trist 😢
Næstved og Holbæk forever!
Kusk er min yndlings spiller i AaB og ligesom jeg kom til at holde lidt med FCK da Grønkjær spillede der kommer jeg til at holde lidt med Silkeborg nu.
Kan godt forstå Kusk skifter har været et underligt forløb for en spiller der engang var Superligaens bedste, de seneste sæsoner i AaB hvor han har skullet lægge øre til meget.
Alt held og lykke til dig Kasper og tak for indsatsen.
Annonce