En god nyhed. I modsætning til nogen andre tror jeg faktisk at vi er forstærket nu. Kusk har erfaring og har virkeligt gjort det godt for AaB de gange han er kommet ind. Han kender Kent Nielsen og Helenius.
Vallys er selvfølgelig god, men har ikke vist det over flere sæsoner og har faktisk faldet meget i niveau den sidste måneds tid og alligevel score vi kassen på ham.
Så jeg tror faktisk det bliver godt :-)
Vallys er selvfølgelig god, men har ikke vist det over flere sæsoner og har faktisk faldet meget i niveau den sidste måneds tid og alligevel score vi kassen på ham.
Så jeg tror faktisk det bliver godt :-)