Aab har aldrig været med i løbet om Grønning.
Lyder sgu sjovt når nu man har udtalt sig ret så skråsikkert i pressen om muligheden for at signe ham, samt at Grønning er spottet til den seneste AaB kamp og ved træningsanlægget dagen efter.
Men mon ikke bare, at man er blevet overbudt.
Lyder sgu sjovt når nu man har udtalt sig ret så skråsikkert i pressen om muligheden for at signe ham, samt at Grønning er spottet til den seneste AaB kamp og ved træningsanlægget dagen efter.
Men mon ikke bare, at man er blevet overbudt.