Snak

Mere indhold efter annoncen
Aab har aldrig været med i løbet om Grønning.

Lyder sgu sjovt når nu man har udtalt sig ret så skråsikkert i pressen om muligheden for at signe ham, samt at Grønning er spottet til den seneste AaB kamp og ved træningsanlægget dagen efter.

Men mon ikke bare, at man er blevet overbudt.
Var han seriøst til en AAB-kamp og træning...? Så er det sgu lækkert, hvis vi lige har overhalet indenom haha
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
At S. Grønning vælger at tage ind og se AaBs kamp er vel ikke nødvendigvis en indikation på at interessen er der den anden vej rundt.
Leeds supporter siden 1995 (Desværre kun 4 livekampe indtil videre) Sept. 1998 PL Tottenham - Leeds 3-3 Aug. 2002 PL Leeds - Man City 3-0 Marts 2008 L1 Leeds - Bournemouth 2-0 Marts 2008 L1 Leeds - Cheltenham 1-2 ALAW - MOT
Var han seriøst til en AAB-kamp og træning...?

Det har der været rygter om ja, hvorvidt de passer må man selv tage stilling til. Der er i hvert fald ingen tvivl om at AaB gerne ville have haft ham ud fra de udtalelser man har givet i pressen, men ikke for enhver pris. GF har langt mere at tilbyde økonomisk.
Inge André er i hvert fald som minimum overrasket nu så :-)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@ NSV

Insiderviden hvorfra?

Lyder som en and.
Har faktisk fået lidt indsider viden.

Aab har ikke tilbudt ham noget. De har ikke penge at handle for og lønbudgettet er overskredet...

De kan kun gå ud og købe/hente nye spillere, hvis de for solgt Ross...

Aab har aldrig været med i løbet om Grønning.


Ahahahahahahaha.
IDKFA
Fuldkommen enig i at det lyder mærkeligt. Men Inge skal bare forsvinde fra vores Klub. Har intet godt lavet endnu...

Og jeg tror sgu ikke på inge i denne situation!
Jeg ville slet ikke være så negativ hvis jeg var AaB fan. Det eneste jeg dog ikke ville gøre, var at angribe andre klubber m.m

AaB skal nok få resultater. Men I mangler en angriber, hvis ikke Makaric (staveplade) er sagen. Ementa har ikke noget tøj på, selvom at man virkelig bare gerne vil ham.

Jeg syntes jeres nye Målmand fik spillet sig op (ikke Theo). Andreas Poulsen er da en super signing? Sousa er Sousa og Fossum brændte næsten ligaen af en årgang.

Hæng I og så skal det nok komme igen, det er jeg sikker på.
IDKFA
At S. Grønning vælger at tage ind og se AaBs kamp er vel ikke nødvendigvis en indikation på at interessen er der den anden vej rundt.

"Nødvendigvis" er vist nøgleordet her.
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Annonce