Snak

Mere indhold efter annoncen
Præcis @Pep G. Tyrkiet er jo en kirkegård for overbetalte og tidligere semi store stjerner.

Toppen af suppen er sgu lige så god som holdene i den tyrkiske super lig. Se bare på de seneste 3 hold som fck har mødt fra Tyrkiet - de alle blevet banket ud.
Det er simpelthen så sølle, at han rykker hjem fordi han har fået barn. Det er historier man forbinder med damehåndbold. Hvor trygge rammer kan man lige have behov for? Pinligt ud over alle grænser

Det næste bliver vel at han skal hjem før tid fra VM, fordi han savner familien
@Small. Det ikke sølle. Derimod har det hele tiden været en del af hans karrierplan at komme hjem mens han stadig kunne bidrage. Ligsom Delaney har udtalt den gang man solgte ham. Men det selvfølglig nemmere og svine ham til en og have forståelse for hans valg. Amøbe
Kæft en taber! Endnu en dansker uden nosser

Smalldeine har jo ret
Problemet er jo at man samtidig sælger Pep, og så bliver Cornelius jo bare en 1:1 erstatning. Så efter en CL kval og en elendig SL start. Så har man udelukkende brugt CL millionerne på 30 årig back fra Viborg.
Annonce