Snak

Mere indhold efter annoncen

Officielt: Andreas Cornelius vender hjem til FCK

ons 31. aug 2022

Andreas Cornelius er nu blevet præsenteret i FC København.



Læs hele nyheden her
Hvor bekræfter FCK det ?

Edit: der var den

Velkommen hjem til bæstet!!
det står på fck.dk
Glad nu?
sry nyheden er på fck appen under Nyheder
Glad nu?
Utroligt man sælger Pep uden en erstatning.
Kan ellers godt li Corner, som har lignet det bedste bud på en starter for landsholdet her på det seneste. Men han bliver jo ingenlunde bedre eller skarpere af at spille mod Horsens og Lyngby frem mod slutrunden.

Æv, hvor er det dog skuffende. Forstår godt han gerne vil spille de seks CL kampe, men FCK kommer jo aldrig videre fra den pulje. Lidt uambitiøst, med et VM lige om hjørnet. Så mangler vi bare at Dolberg kommer hjem, så bliver det superliga angribere der skal vinde VM for os. Suk.

Selvfølgelig en kanon signing for FCK.
1. Klaus Lykke 2. René Henriksen 3. Jan Bjur
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Køligt nok at spille så ringe mod FCK, for lige at hjælpe dem - og så skifte tilbage :D
Jeg er meget glad for at Cornelius er tilbage. Dejlig nyhed. :)
Køligt nok at spille så ringe mod FCK, for lige at hjælpe dem - og så skifte tilbage :D

Gjorde han ikke det samme engang for Atalanta også mod FCK? hehe...

Jeg synes det er et fint skifte begge parter elsker hinanden. Jeg troede dog han ville ryge til England igen faktisk.
Kan ellers godt li Corner, som har lignet det bedste bud på en starter for landsholdet her på det seneste. Men han bliver jo ingenlunde bedre eller skarpere af at spille mod Horsens og Lyngby frem mod slutrunden.


Men mon ikke han bliver skarpere af at møde Sevilla, Dortmund og City end han ville gøre af at blive i Trabzonspor og møde Hatayspor, Sivasspor og Ankaraguru?
Hvis Cornelius skal ses for en 1:1 erstatning for Biel tror jeg de bliver rigtig skuffet....
Annonce