Hvor bekræfter FCK det ?
Edit: der var den
Velkommen hjem til bæstet!!
Edit: der var den
Velkommen hjem til bæstet!!
Kan ellers godt li Corner, som har lignet det bedste bud på en starter for landsholdet her på det seneste. Men han bliver jo ingenlunde bedre eller skarpere af at spille mod Horsens og Lyngby frem mod slutrunden.