Snak

Mere indhold efter annoncen
@SotD
Som andre håber Gerrard bliver en succes i Villa, har JesusChrist vel også lov til at håbe, han flopper? Eller er man bare uintelligent, fordi man udtaler sig negativt om Gerrard?

Af jeres indsaprk til tråden ved jeg godt, hvad jeg vurderer som det mest uintelligente. Og det er ikke JesusChrists.
"Håber han flopper"

Hvorfor håber du han flopper ?
@ Alabu: pointen fløj vidst fuldstændig over hovedet på dig. Nærmest samtlige I denne her tråd, ser ham nærmest som kommende Liverpool træner, og posten i villa som en prøve. Det er sku ret uværdigt og respektløst overfor aston villa. Men viser jo hvad Liverpool er for en klub, og hvad deres fans er lavet af.

@ SotD: kom ned fra din høje hest! Det er dig der starter ved at skrive en absolut usmagelig kommentar, der falder fuldstændig til jorden da du ikke kan se hykleriet i den. Tag dig dog sammen! Hvad gør din mening til den rette? Mon ikke du håber det går skidt for dine konkurrenter. Kunne ikke forestille mig andet
Han kan højst sandsynligt ikke lide Aston Villa eller gerrard.
Det er dog kun et gæt..
Smart signering av Gerrard. Knapt noen kan få mindre ut av Villa mannskapet enn Dean Smith i høst. Det kan nesten bare skinne herfra for Gerrard og ut sesong. Så er spørsmålet om han kan ta laget videre på sikt, godt spørsmål og interessant å følge.
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg kan ikke lide Liverpool og deres selvretfærdige fans. Og så skal man aldrig være for fin til lidt godt gammeldags trolling
@SotD
Som andre håber Gerrard bliver en succes i Villa, har JesusChrist vel også lov til at håbe, han flopper? Eller er man bare uintelligent, fordi man udtaler sig negativt om Gerrard?


At håbe på, at andre mennesker flopper er et karaktertræk, som primært uintelligente mennesker besidder. Almindelige mennesker håber på at man selv klarer det godt. At håbe en træner flopper i sit job er på linje med, at håbe en spiller man ikke bryder sig om bliver skadet - Det er uintelligent på den helt store klinge.

Af jeres indsaprk til tråden ved jeg godt, hvad jeg vurderer som det mest uintelligente. Og det er ikke JesusChrists.


Det må du også gerne - du vurderer åbenlyst forkert, men det er også lovligt at tage fejl.
Silkeborg IF
@ SotD: kom ned fra din høje hest! Det er dig der starter


Hehe. Meget fint eksekveret skolegårdsretorik, apropos det der med intelligensniveauet på dine indspark.

Retteligt er det dog dit indspark der starter debatten. Jeg havde ikke ringet dig op, hvis du ikke havde ført dig frem.

ved at skrive en absolut usmagelig kommentar, der falder fuldstændig til jorden da du ikke kan se hykleriet i den.


Hvori består hykleriet i, at jeg mener at folk der ønsker andre mennesker det dårligt er dummere end gennemsnittet?

Tag dig dog sammen!


Jeg kunne passende bede dig om det samme, men velvidende at du ikke evner det, vil jeg undlade det.

Hvad gør din mening til den rette?


Min mening er ikke pr. definition den rette - at håbe på andre mennesker fejler i deres liv og erhverv er uintelligent. Det burde egentlig ikke være til diskussion.

Mon ikke du håber det går skidt for dine konkurrenter.


Nej, det håber jeg faktisk ikke. Jeg synes oprigtigt det er sjovere når både mine hold og mine konkurrenters hold gør det godt. Jeg kunne ikke drømme om, at håbe på at AGF rykker ned f.eks. - Jeg håber vi klarer os bedre end dem, men jeg håber vi klarer os GODT, ikke, at vi klarer os mindre ringe end dem.

Kunne ikke forestille mig andet.


Og heri ligger den eksplicitte forskel på at være et intelligent og dannet menneske og så på at være dig.
Silkeborg IF
At prøve at nedgøre andre mennesker er karaktertræk som uintelligente og/eller deciderede dårlige mennesker besidder. De har som oftest mindreværd, og lever inde for nogle meget snævre værdimæssige idealer, som de selv opfatter for at være perfekte. Det er folk der er krænkelsesparate og jantelovsryttere. Folk der ikke har erkendt deres egne skyggesider, og derfor har travlt med at pege fingre af andre der falder udenfor deres rammer
Jeg kan ikke lide Liverpool og deres selvretfærdige fans. Og så skal man aldrig være for fin til lidt godt gammeldags trolling


Hvis du evnede den del var det skam også helt OK.
Silkeborg IF
Annonce