@ SotD: kom ned fra din høje hest! Det er dig der starter
Hehe. Meget fint eksekveret skolegårdsretorik, apropos det der med intelligensniveauet på dine indspark.
Retteligt er det dog dit indspark der starter debatten. Jeg havde ikke ringet dig op, hvis du ikke havde ført dig frem.
ved at skrive en absolut usmagelig kommentar, der falder fuldstændig til jorden da du ikke kan se hykleriet i den.
Hvori består hykleriet i, at jeg mener at folk der ønsker andre mennesker det dårligt er dummere end gennemsnittet?
Tag dig dog sammen!
Jeg kunne passende bede dig om det samme, men velvidende at du ikke evner det, vil jeg undlade det.
Hvad gør din mening til den rette?
Min mening er ikke pr. definition den rette - at håbe på andre mennesker fejler i deres liv og erhverv er uintelligent. Det burde egentlig ikke være til diskussion.
Mon ikke du håber det går skidt for dine konkurrenter.
Nej, det håber jeg faktisk ikke. Jeg synes oprigtigt det er sjovere når både mine hold og mine konkurrenters hold gør det godt. Jeg kunne ikke drømme om, at håbe på at AGF rykker ned f.eks. - Jeg håber vi klarer os bedre end dem, men jeg håber vi klarer os GODT, ikke, at vi klarer os mindre ringe end dem.
Kunne ikke forestille mig andet.
Og heri ligger den eksplicitte forskel på at være et intelligent og dannet menneske og så på at være dig.