Snak

Mere indhold efter annoncen
Sotd
Som du selv skriver. uintelligente fylder uforholdsmæssigt meget med deres bøveri.Så skulle du nok ikke have fyldt flere sider, med at belære.
On Topic. Bliver spændende at se hvad han kan. Synes han har gjort det over forventning i Rangers, men muligvis også hjulpet af Celtics nedtur. Jeg tror på ham.
Hvor synes du selv du ligger på skalaen med din kommentar? Kæmpe klovn

Du hævede dig i hvertfald ikke over sotd´s niveau.
@cacach

Hvor er det lige SotD belærer. Han kommer da blot med hans menneskesyn og argumenterer herfor i forhold til folk der ønsker andre ulykke uden noget rationelt grundlag?
Håber på masser af succes til de danske hold i europa.... Liverpool- kæft hvor jeg elsker den klub!! BIF BVB R. Madrid Så kender i mine tilhørsforhold hvis nogen skulle være i tvivl.
Tak til @Sir for at lange en ´advarsel´ ud til @JesusChrist. Det er helt fint at være uenig, og det er altid godt med en god og saglig diskussion. Men det er jo tydeligt for enhver, at han/hun kun er ude på at provokere.
@JesusChrist
Nærmest samtlige I denne her tråd, ser ham nærmest som kommende Liverpool træner, og posten i villa som en prøve. Det er sku ret uværdigt og respektløst overfor aston villa. Men viser jo hvad Liverpool er for en klub, og hvad deres fans er lavet af.

Han har vel været koblet til jobbet som Liverpool træner siden før han stoppede sin aktive karriere. Jeg tror ikke at der findes nogle i Villa som ikke er i indforstået med at Liverpool er hans drømmejob og at han er drømmetræneren for mange Liverpool-fans. Kan ikke se den manglende respekt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Som Villa fan tænker jeg da det giver mening at hvis han har succes i Villa så er næste stop Liverpool.

Nu har han 2,5 år til at få genskabt storheden i Villa så må vi se hvordan verden ser ud til den tid.
"Det bliver stort, når han d. 11. december skal til Anfield som Villa-træner.. Det må blive den største hyldest af en udebanetræner nogensinde!

"Kenny Dalglish med Blackburn?"

Nogen som har et link til en video med den reaktion?
United fan siden 1991
Spændende! Forhåbentlig kan han løfte Villa et niveau.
YNWA
@Jesus

Du skulle nok have læst lidt op på sagerne, inden du valgte brugernavn.

Det er desværre en lidt tyk bog, men du kan jo prøve at google ham.

Op med humøret - jeg håber, du får succes med det også.
Rene pokaler skinner bare flottere. Next season - måske også med Justice for 115...
Jesus Christ! - må vel være en passende afrunding på denne helt igennem defekte "debattråd".
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Annonce