Snak

Mere indhold efter annoncen

Officielt: Aston Villa hyrer Steven Gerrard

tors 11. nov 2021

Aston Villa bekræfter, at klubben har hyret Steven Gerrard som ny manager.



Læs hele nyheden her
Bliver specielt at se Stevie som modstander på Anfield.
Men godt gået af ham, og han er godt i gang med uddannelsen som kommende Liverpool manager :)
Nu får vi en ide om Gerrard kan afløse Klopp.
We are Liverpool
Håber han flopper
Bliver spændende - han får nok af penge at lege med.
Skridtet på vejen til at blive Klopps afløser. Håber han gør det godt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Stærkt. Det bliver sgu spændende med ham ved roret. Hans resultater i Rangers taler for sig selv, og samtlige udtalelser fra spillere etc. omkring ham og særligt hans træner-team (Beale og McAllister) er helt ekstremt positive. Specielt omkring Beale der, som jeg forstår det, er rigtig meget inde over taktikken og træningen. Jeg glæder mig i hvert fald!
Godt for Brøndby, for Rangers fans er rasende over at miste Gerrard nu, kort før 2 vigtige Europa League kampe.

Uro på direktions gangen.
-If you are here, who is out finding the cure for cancer?!-
Mon Rangers´ fans kunne finde på at lave noget ballade, grundet de har mistet deres træner? Nå ja, det gør de jo alligevel
Jeg går ud fra han tager McAllister med. Om ikke andet så har de da en ordentlig angriber så.
Kanon - så er han klar til overtagelse på Anfield i ´24 :-)
Annonce