Stærkt. Det bliver sgu spændende med ham ved roret. Hans resultater i Rangers taler for sig selv, og samtlige udtalelser fra spillere etc. omkring ham og særligt hans træner-team (Beale og McAllister) er helt ekstremt positive. Specielt omkring Beale der, som jeg forstår det, er rigtig meget inde over taktikken og træningen. Jeg glæder mig i hvert fald!