Den norske RESERVE målmand fik hjemve, og hva fik han - mindes kun en pokal kamp, så flop og flop. Nilsson fik en slem skade og fik ødelagt et år, og viste i glimt i Silkeborg at han kan lidt, ik at sige at han ik er et flop, men han kan få en gennembtud sæson, hvis han blir på Vestegnen.
Der er altid forklaringer på signings ikke bliver hvad man håbede på.
Dem du nævner er hverken mere eller mindre dårlige sinings end de andre der ikke slog til blot fordi du lige gengiver deres historie.
Forskellen er bare at alle de spillere der bliver nævnt ikke er i start 11 for Brøndby, det er ikke spillere vi skal satse på, til forskel med andre klubber som hænger på deres elendig køb...
Hvorfor var det ikke spillere der skulle satses på?
Tilhørte de en speciel gruppe hvor det var bedre at lige de fyre flunkede end de andre signings.
Det er lidt anormalt at have sådan en gruppe.