Jeg er altid noget lunken ved at hente ældre spillere, specielt ældre udenlandske spillere. Tror dog Kaiser har en god chance for at blive en stor profil i superligaen, og på en fri transfer er det svært at indvende meget imod.
Næste sommer vil Kaiser være 30 og have et år tilbage af kontrakten. Lyder ikke som noget man kan hente en god transfer på, men som sagt, en fri transfer.
Overvejende positiv. Lyder dog mest som en udgift uden potentiale for at hente investeringen hjem igen i form af videresalg, men det er også ok hvis Kaiser er så god som vi håber han er.
Næste sommer vil Kaiser være 30 og have et år tilbage af kontrakten. Lyder ikke som noget man kan hente en god transfer på, men som sagt, en fri transfer.
Overvejende positiv. Lyder dog mest som en udgift uden potentiale for at hente investeringen hjem igen i form af videresalg, men det er også ok hvis Kaiser er så god som vi håber han er.