FynskBIFFER
Det ville ellers være ret sjovt, hvis de blev sunget velkommen :)
Headroom
Nogle af os kan godt lide, at nørde lidt i tal/statistik/spiller salg/køb osv. Det er interessant nok, at debattere hvor i f.eks. dette tilfælde BIF er på vej hen. For mig ligner det, at man investere også mere end man egentlig kan budget mæssig (det gør mange klubber) for så, at holde på kvalitet og erstatte salg af kvalitet med kvalitet! Det kan blive guld værd senere.
Ift. Kaiser er der nogle der tror transfer frit er gratis og han han vil spille halv gratis lønmæssigt pga fans, osv.. Det vil jeg gerne nedbryde, for det er altså ikke tilfældet! Kaiser er en god spiller og mit "neutrale" jeg glæder mig til, at se ham spille, det er godt for SL at man kan tiltrække de kvalitet vi ser FCM og BIF hente pt.
Jeg rammer faktisk for det meste rigtigt. Jeg har indtil videre kun ramt ved siden af en gang og den køre folk på igen og igen (Dreyer aftalen). Jeg kan dog sagtens ramme forkert på tal, det kan vi alle.. Men som du nok kan se, så er det jo ikke helt ved siden af når jeg f.eks. siger Mukhtar er set med sin agent og er på vej væk... Jeg må endnu engang sige tak til HGW for sin lidt bedre viden end mig på det område!
Det ville ellers være ret sjovt, hvis de blev sunget velkommen :)
Headroom
Nogle af os kan godt lide, at nørde lidt i tal/statistik/spiller salg/køb osv. Det er interessant nok, at debattere hvor i f.eks. dette tilfælde BIF er på vej hen. For mig ligner det, at man investere også mere end man egentlig kan budget mæssig (det gør mange klubber) for så, at holde på kvalitet og erstatte salg af kvalitet med kvalitet! Det kan blive guld værd senere.
Ift. Kaiser er der nogle der tror transfer frit er gratis og han han vil spille halv gratis lønmæssigt pga fans, osv.. Det vil jeg gerne nedbryde, for det er altså ikke tilfældet! Kaiser er en god spiller og mit "neutrale" jeg glæder mig til, at se ham spille, det er godt for SL at man kan tiltrække de kvalitet vi ser FCM og BIF hente pt.
Jeg rammer faktisk for det meste rigtigt. Jeg har indtil videre kun ramt ved siden af en gang og den køre folk på igen og igen (Dreyer aftalen). Jeg kan dog sagtens ramme forkert på tal, det kan vi alle.. Men som du nok kan se, så er det jo ikke helt ved siden af når jeg f.eks. siger Mukhtar er set med sin agent og er på vej væk... Jeg må endnu engang sige tak til HGW for sin lidt bedre viden end mig på det område!