"Så længe det fremgår tydeligt at det er et gæt er er da intet forkert eller upålideligt ved at gætte forkert, heller ikke selv om man tager fejl mange gange. Hvis man samtidig giver lidt baggrund for gættet er der også noget at debattere, hvilket er det Bold.dk lever af."
Selvfølgelig er der ikke det. I hvert fald ikke så længe, at man ikke slår sig op på insiderviden om alle klubber og alle spilleres kontraktforhold og kan indrømme, at man tager fejl. Der er lidt rigeligt tilbage at ønske i NigrumLupus´ tilfælde.
Selvfølgelig er der ikke det. I hvert fald ikke så længe, at man ikke slår sig op på insiderviden om alle klubber og alle spilleres kontraktforhold og kan indrømme, at man tager fejl. Der er lidt rigeligt tilbage at ønske i NigrumLupus´ tilfælde.