Hvad lige ham her har valgt af strategi aner vi i sagens natur intet om.
Og det er lige præcis essensen af denne diskussion og hvorfor folk bliver så pissed.
Hvad lige ham her har valgt af strategi aner vi i sagens natur intet om.
Og jeg har læst tråden flere gange. Dit argument går nogenlunde således:Du glemte den her:
Du kan jo kigge på tvitter, RBL forum! Det er der tallet kommer fra. Der er jo altid en grad af sandhed selv i rygter der ikke passer og det der er helt sikkert er, at han har fået en sign on..
Nu er der jo forskel på, at opdigte og se reelle rygter!
Jeg er mest interesseret i det "fulde tal" altså løn/bonus/sign on
Nu er der jo forskel på, at opdigte og se reelle rygter! Jeg har set de 9-12 mil mange steder (derfor skriver jeg også 11) men det kan jo sagtens være der intet er i det! derved "Rygter" men der er ofte lidt sandhed, så mon ikke han har krævet en god sign on fee <-- og det er jo det debatten går på.Kan du så ikke linke til et af de mange steder (er det nu flere steder end Twitter og RBL forum?)?