Snak

Mere indhold efter annoncen
Echt geil!
RFC - Hingstene
Shit det bliver vildt med den midtbane med mindre der er salg på vej også....
D-A-M-N!!! Jeg havde håbet, men troede ikke det var muligt!
Fa´me en spændende sæson vi går i møde...
Whaaaaaaaaat! :O
Aarhusianer og glødende AGF-fan siden fødslen.
Tico , de har i hvert fald lige fået 10 mio for durmise. Og 1 for Crone.. Og det er uden Rønnow
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Er der nogen af jer, der overhovedet har set ham spille?
10 kampe i bundesligaen samlet 271 minutter i sidste sæson, er da ikke ligefrem vildt.
Arsenal & FCK. Delaney, Moutinho, Insigne.
Yes så kom han endelig!!
(Og det gjorde jeg også næsten, da jeg læste nyheden ?)
Er der nogen af jer, der overhovedet har set ham spille?
10 kampe i bundesligaen samlet 271 minutter i sidste sæson, er da ikke ligefrem vildt.


Nu er det ikke Barcelona eller City han er kommet til, men Brøndby og Danmark. Det er de færreste nye SL spillere uden dansk pas, der kan skrive 10 BL kampe på CV´et i den forgangne sæson.

SønderjyskE købte en reservemålmand i 2. bundesliga som tyskerne fandt helt og aldeles håbløs. Han har muligvis været en af Suppens bedste keepere i 17/18. Kaiser skal nok blive klasse for Brøndby.
@jollyroger
Ja for et bundesliga tophold. Der er købt spillere i bundklubber fra bundesligaen der slet ikke har spillet som har haft kæmpe impact i suppen. Eller fra 2. Bundesliga
Jeg er kun posetiv over for denne her transfer fordi at zorniger har nævnt ham som sin ønskespiller.

Men har absolut ingen idé om hvem manden er, så er ikke begejstret.

Nogen der kan fortælle om hans niveau.?
Annonce