Snak

Mere indhold efter annoncen
Manden har en pas % på 74.6 hvilket er rimelig sølle.


Hvad er gennemsnit eller top 10 i Superligaen? Blot for at kunne sammenligne.

Edit, lige et par udvalgte, som ligger i den gode ende i deres respektive ligaer:
James Rodriguez: 90 %
Modric: 89,9 %
Iniesta: 88,2 %
Eriksen: 82,4 %
Ronaldo: 81,6 %
Messi: 81,2 %
Delaney: 71,9 %
Det er helt rigtig, at jeg gættede på både Halimi, Jung og endda Mukhtar som værende væk i BIF. Jeg har ikke hørt noget om, at Jung har forlænget, så det kan jeg ikke kommentere på endnu! Jeg tror man skal betale ham ikke bare lidt, men meget ekstra i løn for, at holde på ham og det tror jeg stadigvæk ikke på man gør! Hvis du har informationer om, at handlen er lavet, så er det flot af BIF.
Og dagen efter landede aftalen med Jung.

Havde du nogle links til os om Kaisers sign-on fee, NigrumLupus?
Helt seriøst, hvorfor er Nigrum her endnu ? Og det er en konge transfer. 25 kampe for et hold som vandt sølv i Tyskland er et godt køb. Og så har manden stadig år tilbage i sig. Bliver så spændende og følge.. Og ja Jung er Brøndby spiller Nigrum
Der bliver godt nok tudet en del over Nigrum, på trods af at BIF brugere på bold.dk ikke just er kendt for deres redelighed.

Har i overvejet om i bare er meget ømskindet og hurtige til at tage martyrrollen?

Bliver spændende med den nye sæson. en del ukendte spillere, men generelt er det uden de store spillersalg hos top4 holdene.
https://static.quotes4sharing.com/wp-content/uploads/2017/07/201707132033372962.jpg bruger xxxx: Hvad er det for noget fis, med jyske hold der tuder i Parken? Kan jeg slet ikke genkende.
Sjovt, at det kommer fra dig, som ønsker dokumentation på alle udsagn.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nico

Ja nogle tuder måske over Nigrum. Men er det forkert gerne at ville have en bruger til at bakke sine påstande op?
Han var i flere uger i træk inde med kommentarer om at Brøndby kun førte superligaen pga. dommerhjælp osv. Når man så ville have ham til at nævne hvilke kampe vi snakkede om og dem der var gået den anden vej, så blev han væk, indtil han kunne komme med samme kommentar i en ny tråd.
Når man så kommer med udtalelser om at man kender en som på et tidspunkt har hørt tykgaard sige i en kantine at han ikke kan lide fcm og vil gøre alt for de taber, så bliver det altså for fjollet. ( Disse 2 ting gør måske at en del er utrolig træt af denne bruger)
Nigrum har i samtlige tråde omkring Brøndby kommet med en masse påstande som en efter en viser sig at være forkerte, så derfor er det jo klart man gerne vil se dokumentation når samme bruger fortsætter med at komme med en masse påstande som han ret tydligt ikke aner noget som helst om.

Nico du plejer da heller ikke at være for fin til at ville se lidt dokumentation hvis folk kommer med underlige påstande omkring din klub?
Men du tager måske også martyrrollen hurtigt? :-)

Det kan sagtens tænkes der er en del som er meget ømskindet ( har tidliger debatter også vist) Men her syntes jeg egentlig det virker som om man bare gerne vil have en bruger til at dokumentere alt det ævl han er kommet med omkring Brøndby de sidste 2 måneder. For indtil videre har stort set alt været forkert. Det bliver en anelse trættende at skulle debattere hvis man bare kommer med påstande i øst og vest uden at have belæg for noget som helst og til sidst bare stikker af når han skal forholde sig til sine påstande.
Det er jo ikke debat.


Men ja det bliver spændende i den nye sæson og i resten af transfervinduet for den sags skyld :-)
simonstof:


Ja nogle tuder måske over Nigrum. Men er det forkert gerne at ville have en bruger til at bakke sine påstande op?


Det er der absolut ikke noget galt med at ønske...

Nigrum har i samtlige tråde omkring Brøndby kommet med en masse påstande som en efter en viser sig at være forkerte, så derfor er det jo klart man gerne vil se dokumentation når samme bruger fortsætter med at komme med en masse påstande som han ret tydligt ikke aner noget som helst om.


Og jeg syntes at det er helt iorden at der ønskes understøttelse i forhold til hans postulater.

Nico du plejer da heller ikke at være for fin til at ville se lidt dokumentation hvis folk kommer med underlige påstande omkring din klub?


Jeg er måske endda en af de "værste" på det område, på bold.dk... og det er ikke kun om KB/FCK... det er helt generelt i alle tråde.

Men du tager måske også martyrrollen hurtigt? :-)


Måske :) Det er noget som andre end jeg selv er bedre til at vurdere...

Min anke ligger i, at der skal fejes foran egen dør, før "man" begynder at hyle over en FCM tilhænger, der gør sig skyldig i underlødig argumentationsform.

Det kan sagtens tænkes der er en del som er meget ømskindet ( har tidliger debatter også vist) Men her syntes jeg egentlig det virker som om man bare gerne vil have en bruger til at dokumentere alt det ævl han er kommet med omkring Brøndby de sidste 2 måneder. For indtil videre har stort set alt været forkert. Det bliver en anelse trættende at skulle debattere hvis man bare kommer med påstande i øst og vest uden at have belæg for noget som helst og til sidst bare stikker af når han skal forholde sig til sine påstande.
Det er jo ikke debat.


Jeg kan fuldt ud forstå at det er trættende, jeg kan sågar også godt forstå frustationerne over en bruger der undviger for fuld skrue, når de bliver gået efter i sømmene...

Jeg syntes bare at der i denne tråd... og i mange andre BIF tråde, er folk der tuder ud ad til, når de burde kikke indad først...

Men ja det bliver spændende i den nye sæson og i resten af transfervinduet for den sags skyld :-)


Usædvanlig situation, at det er FCK der ikke har deres transfers på plads, men at både FCM og BIF ser ud til at være nogenlunde i mål på nuværende tidspunkt (medmindre der kommer et astronomisk bud på en spiller, der så skal erstattes med kort varsel).

På nuværende tidspunkt forventer jeg mere eller mindre at der kommer et billede af tallet "52", hver gang jeg kikker forbi fck.dk
Det kan meget vel være at det aldrig bliver til noget, men der findes vel næppe en mere oplagt transfer i dagens Danmark, end at FCK får skrevet kontrakt med en angrebsprofil der kan lave kasser fra dag 1... (selv om normen er 6 måneders tilvænning).
https://static.quotes4sharing.com/wp-content/uploads/2017/07/201707132033372962.jpg bruger xxxx: Hvad er det for noget fis, med jyske hold der tuder i Parken? Kan jeg slet ikke genkende.
HGW:

og bemærk generalisering, et emne Nicodemus selv har det stramt med.

Nye toner eller toner for at prikke lidt? Det må tiden vise.


Måske det bare er fordi Johnhenry og du, har det samme problem med læsefærdighederne... og evt også stråmænd... hvem ved.. måske du ikke er den rigtige til at kritisere andre brugere omkring understøttelse af håbløse postulater... Måske Johnhenry ikke forstod mit indlæg.

Måske er der bare en generel tendens hos jer, som i ikke tør/vil/kan stå ved...
https://static.quotes4sharing.com/wp-content/uploads/2017/07/201707132033372962.jpg bruger xxxx: Hvad er det for noget fis, med jyske hold der tuder i Parken? Kan jeg slet ikke genkende.
Du er så glad for tretrinsraketten istedet for at understøtte hvad du skriver...
https://static.quotes4sharing.com/wp-content/uploads/2017/07/201707132033372962.jpg bruger xxxx: Hvad er det for noget fis, med jyske hold der tuder i Parken? Kan jeg slet ikke genkende.
så moralen er at Nigrum der er FCM tilhænger må ikke... men det er ok når du gør det samme eller værre...

flot HGW... du er Atlantis mester i hykleri
https://static.quotes4sharing.com/wp-content/uploads/2017/07/201707132033372962.jpg bruger xxxx: Hvad er det for noget fis, med jyske hold der tuder i Parken? Kan jeg slet ikke genkende.
Annonce