Mon ikke det er fordi vi er begyndt at stole på, at Zorniger ved hvad han laver, og når han udpeger sit favoritmål, og vi henter ham, er der for mange af os grund til optimisme.
Jeg tvivler i hvert fald på, at det bliver en Sikosek handel.
Den form for overhype om spillere man intet aner om er jo ikke startet på det seneste. Sådan har det altid været og selvom det er ret udtalt bland Biffans, er det absolut noget vi ser alle andre steder også.
Om ham her er god eller dårlig. Om han er et godt sted i sin karriere eller der er en grund til han ingen spilletid har fået, det aner ingen af os det mindste om.
Jeg muntrer mig alene om over behovet til at fælde en dom over noget man ikke har en snebolds chance i helvedet for at vide noget om.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.