Snak

Mere indhold efter annoncen

Officielt: Christian Sørensen er på plads i FCK

ons 31. aug 2022

Viborg og FC København bekræfter onsdag aften, at handlen med Christian Sørensen nu er på plads.



Læs hele nyheden her
Morten Breums hemmelige bror
Da F.C. København tirsdag aften vandt over Galatasaray S.K. i UEFA Champions League og samtidig kvalificerede sig til 1/8-dels finalen i UEFA Champions League, forventer PARKEN Sport & Entertainment A/S nu et resultat før skat på 430 til 445 mio.kr
Havde håbet på Brøndby, men alderen taget i betragtning er det fint vi ikke har skudt de millioner efter ham. Men FCK får en klasse spiller, og kan godt onde ham skiftet til en større klub. Han skal nok give dem noget
Corner´s nye bedste legekammerat. Rigtig godt køb af FCK. Vi kommer til at savne ham i Viborg, men har samtidig stor respekt for at han ikke skifter for enhver pris, men faktisk vælger en storklub, og at klubben bliver godt betalt
Han kom til Viborg som topscorer fra Fredericia. Hans plads var på midtbanen, så da man omskolede ham til back, syntes jeg, det var synd og en skam, da vi godt kunne bruge hans mål i VFF.
Set i bakspejlet var det godt set. Han var ikke nået hertil i karrieren som midtbane….
Tak for alt CS og god vind i FCK!
Farvel til VK på venstre back positionen åbenbart på trods af at han vel har været blandt FCK´ bedste i den nye sæson og var blandt de bedste i dobbelt opgøret mod Trabzonspor.

Helt væk at man køber en 30 årig på en position hvor man allerede har et kæmpe back talent fra egen avl som nu kan sygne hen og miste værdi da man vel ikke har købt Sørensen for at han skal være back-up for VK?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Eller også har man netop købt ham som backup, fordi man ikke havde nogen? Der bliver rigeligt med kampe
Det kan jo sagtens være at VK er på vej væk enten nu eller til vinter, således er det vel rettidig omhu. Super signing, synes jeg.
Den dag fodbolden døde
Prøv nu og forstå at vi har 500 kampe resten af dette efterår, VK er kendt for at gå i stykker og at vi ikke har en anden naturlig VB. Det har intet at gøre med at VK er på vej væk eller at han skal være reserve :)
https://facebook.com/enchancetillasse/
Det vil da være klart værdi forringelse når man sidder på bænken en hel sæson - andet er da totalt ulogisk. Man har allerede længe haft et alternativ som endda har været med til at spille VK op og lære fra sig, nemlig Nicolai Boilesen.

Der er rigtig mange positioner hvor det ville give mening at forstærke sig på, men sguda ikke på VB positionen og så af en 30 årig overvurderet spiller der åbenlys kun er interesseret i at score den sidste store kontrakt.
Annonce