Snak

Mere indhold efter annoncen
Dejlig nyhed og burde indebære at billetterne købt til årets kampe i stedet er gyldige til næste år.

Jeg tænkte også på det med timingen af pressemødet og at det havnede lidt i skyggen af statsministerens genåbnings-pressemøde og derfor ikke fik ligeså meget spotlight som ellers. Men alt i alt en god aften for dansk fodbold.
Jo, men nu var det ASO der havde lavet aftalerne og et EM der skulle passes ind.

Men Frank bliver ikke DIF formand når han ikke gider politik mere. DBU skal nok trække i trådene.
From where you are now i dont think you can go wrong.
tja, det ville være gratis at melde fra til EM hvorimod det ville have kostet en bod at melde fra til Touren. Rent økonomisk var det en no-brainer at hvis der skulle vælges noget fra var det nød til at blive EM.

Uden at have set aftalen tror jeg nu også TDF har været flexible. De ved der er mange cykelfans i Danmark og hvis TDF var skyld i at Danmark ikke kunne være vært ved EM havde det sikkert kostet om ikke andet så i hvert fald noget anseelse i Danmark, måske endda bredere end bare Danmark.
Sådan. Manglede fandme også bare.
AGF siden 1988 Blackburn Rovers siden 1993 Real Madrid siden 1994
Enig Peter
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Godt for telia parken, DBU og landsholdet ´+ tilhængerene. Dårligt for EM.
Fantastisk! Man blev jo helt nervøst for det ville glippe undervejs. Der venter en laaang fest!!!
Der må være nogen belgiere der kan se muligheder for en lang ferie i København.
From where you are now i dont think you can go wrong.
Andet ville også være en skandale, godt det faldt på plads hurtigt.
Yes! Satser på mine billetter er stadig er på plads. For fanden det er vigtigt
Annonce