Dejlig nyhed og burde indebære at billetterne købt til årets kampe i stedet er gyldige til næste år.
Jeg tænkte også på det med timingen af pressemødet og at det havnede lidt i skyggen af statsministerens genåbnings-pressemøde og derfor ikke fik ligeså meget spotlight som ellers. Men alt i alt en god aften for dansk fodbold.
Jeg tænkte også på det med timingen af pressemødet og at det havnede lidt i skyggen af statsministerens genåbnings-pressemøde og derfor ikke fik ligeså meget spotlight som ellers. Men alt i alt en god aften for dansk fodbold.