Fantastiske nyheder.. :)
Snak
fre 8. maj 2020
Dejligt at EM værtskabet endelig er faldet på plads. Alt andet havde også været en katastrofe for dansk fodbold.
fre 8. maj 2020
@Rangers
Hvorfor er der dårligt for EM?
@ Forhammeren
Belgien har kun 1 kamp i KBH og det er den midterste i gruppespillet
Hvorfor er der dårligt for EM?
@ Forhammeren
Belgien har kun 1 kamp i KBH og det er den midterste i gruppespillet
"Slææææht ikke go nok - Korrupte Fiflere -Julemanden raus!"
fre 8. maj 2020
Det havde da også været håbløst hvis ikke ASO og UEFA havde kunnet blive enige, og hvis ikke UEFA indså at man må slække lidt på de kommercielle krav, når man må rykke en slutrunde et år. Fint for Danmark med EM kampene, det havde som sagt været skandaløst hvis vi ikke havde fået dem, men selvfølgelig især godt for landsholdet og København. Jeg synes iøvrigt det var lidt rystende at læse man åbenbart ikke har haft et samarbejde mellem alle storkøbenhavnske kommuner om disse par store sportsbegivenheder, da man åbenbart først på falderebet fik tilbud fra Frederiksberg om at de ville stille sig til rådighed. Man burde da for pokker kunne samle hovedstaden om den slags.
.