Snak

Mere indhold efter annoncen

Officielt: Danmark er EM-værter i 2021

tors 7. maj 2020

Danmark og København skal også være værter for EM i 2021. Det oplyser DBU og Københavns Kommune torsdag aften.



Læs hele nyheden her
Awesome!
AGF - OdderIGF - ViborgFF Jeg kan ikke "De store ligaer" mere. Snyder lidt med Liverpool en gang imellem. Internettet har gjort tåber til sandhedsvidner
KLASSE! Alt andet ville have været en kæmpe katastrofe.
Aarhusianer og glødende AGF-fan siden fødslen.
Verdenshistoriens dårligst timede pressemøde :-)
Skide godt Egon!
Ja tak, tæt på vi igen blev: "Die dumme Dänen"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Verdenshistoriens dårligst timede pressemøde :-)


Hvad skal det sige?
Alle bør gøre sig den ulejlighed at læse Yaw Amankwahs åbne afskedsbrev - især hvis man tilhører den gruppe, som ikke mener, at Hobro har noget at gøre i Superligaen: https://www.facebook.com/305267649571689/posts/2275933089171792/?sfnsn=mo
Sådan. Vigtigt..
Superliga og FCK fan
En dag over gennemsnittet for professionel fodbold.
From where you are now i dont think you can go wrong.
Skøn nyhed, nu hvor man skulle være frivillig til slutrunden.
Tydeligt at det er DBU det har måtte give op på en del og Frank bare ville have Tour de France. Så DBU måtte rette ind.

Håber ikke at Frank Jensen får en billet af DBU. Det er ikke hans skyld det fortsat bliver i København.
Annonce