Super. Velkommen til Nordens største fodboldklub. Forza FC
Snak
Officielt: FCK ansætter Kristjaan Speakman
ons 24. jun 12:23
FC København bekræfter onsdag på sin hjemmeside, at Kristjaan Speakman er blevet ansat som ny fodbolddirektør.
Læs hele nyheden her
ons 24. jun 12:38
Sådan!! Man finder vel heller ikke en anden med så meget FCK-DNA som Kristjaan. Klasse signing.
ons 24. jun 12:57
Smukt bold.dk med jeres nye "Officielt" det klæde siden meget bedre ind det der Breaking
ons 24. jun 13:17
Har vel været “håndværker” Mesteren bag Sunderlands opstigning og at det er en veldreven klub i dag.
Noget andet der ville pine mig, hvordan ser andre på det. Kunne man forestille sig en lignende ansættelse, hvor personen frasiger sig ansvaret for kvinderne??? Jeg ville blive “fanget” i, ikke at dukke op til kampe og generelt ville motivationenvære MEGET lille. Jeg er en dinosaur -ja
Men det skal vel stadig være tilladt at mene det er en helt anden sport…. Tænker at han sikkert ville blive valgt fra, men tænk hvis den bedste af de bedste har den holdning……vel ikke utænkeligt
Noget andet der ville pine mig, hvordan ser andre på det. Kunne man forestille sig en lignende ansættelse, hvor personen frasiger sig ansvaret for kvinderne??? Jeg ville blive “fanget” i, ikke at dukke op til kampe og generelt ville motivationenvære MEGET lille. Jeg er en dinosaur -ja
Men det skal vel stadig være tilladt at mene det er en helt anden sport…. Tænker at han sikkert ville blive valgt fra, men tænk hvis den bedste af de bedste har den holdning……vel ikke utænkeligt
ons 24. jun 13:37
Det er et kæmpe scoop. Han var vital for Sunderland og deres transformation. Der kommer nok til at blive en del spændende unge spillere i klubben inden længe. Sunderland lå altid forholdsvis godt med i forhold til playoff,men på trods af en lav gennemsnitsalder i startopstillingen. I sidste sæson havde de 28 af de 50 laveste gennemsnitsaldre i hele sæsonen, det er imponerende.
ons 24. jun 13:41
Virkelig vildt hentet. Han er på peaket af sin karriere og tog Sunderland til det de max kan nå endda via organisk vækst. Vildt at han vil bytte det ud med Superligaen. Godt gået af FCK må man sige.
Måtte lave en bruger efter AGFs vilde stime 2025! Kommende mestre?