Egenligt er det pænt bizart hvad FCK ville med Theo Sander det kan man undre sig over , var det for at FCK regner med at kunne gå ind som første-keeper på et tidspunkt ?? Det er nok det der står klarest her , han skulle jo været blevet hos Aab og harve stået 2-3 sæsonen og spillet kontinuerligt så havde det været en anden historie 6 kampe i DK’s største klub og en middelmådig udlejning til OB , jeg håber da for ham at han vil blive brugt i Elsborg…
Snak
Officielt: FCK sælger Theo Sander
I dag 16:05
I dag 17:22
Undskyld mig, men har han nogensinde bevist andet end at han var et målmandstalent?
AaB tiden fik han debut, men var da absolut ikke prangende og da fck købte ham, troede de han var den nye Casillas eller dollarruma 😆
Theo Sander var aldrig på niveau med gribben fra Fyn eller Mads Hermansen , som var andre unge målmandstalenter.
Han var mega hypet i AaB fordi de vitterligt ikke havde nogen god trup og Theo skulle være deres nye store salg og de i den grad var i økonomiske problemer.
Lidt spøjst at ingen andre superliga klubber var ude efter ham og det tyder da på, de ikke tror på hans potentiale og selv mener de har bedre unge målmænd klar i kulissen.
Sander ville jo ha været et scoop for mange klubber, hvis han bare var god nok, men det har han jo vist sig ikke at være når han ender i Elfsborg.
AaB tiden fik han debut, men var da absolut ikke prangende og da fck købte ham, troede de han var den nye Casillas eller dollarruma 😆
Theo Sander var aldrig på niveau med gribben fra Fyn eller Mads Hermansen , som var andre unge målmandstalenter.
Han var mega hypet i AaB fordi de vitterligt ikke havde nogen god trup og Theo skulle være deres nye store salg og de i den grad var i økonomiske problemer.
Lidt spøjst at ingen andre superliga klubber var ude efter ham og det tyder da på, de ikke tror på hans potentiale og selv mener de har bedre unge målmænd klar i kulissen.
Sander ville jo ha været et scoop for mange klubber, hvis han bare var god nok, men det har han jo vist sig ikke at være når han ender i Elfsborg.
I dag 17:44
"Undskyld mig, men har han nogensinde bevist andet end at han var et målmandstalent?"Næppe, men det er også interessant om vi fik skabt passende udviklingsbetingelser for ham. Personligt hælder jeg mod at han på et par afgørende områder (boldomgang/timing og bundniveau) ikke fik slået til da han fik mulighederne, og dét beseglede hans skæbne hos os. Muligvis kan han løfte sig andre steder, for talentet er der stadig.
Arsenal FC, Real Madrid, FC København, wonderbars: https://www.youtube.com/watch?v=HavKbRPC9Z8
I dag 18:09
Undskyld mig, men er det ikke lige tidligt nok at afskrive ham. Han er årgang ´05! Sammenligningen med Hermansen og Gribben er uretfærdig. De to er henholdsvis 5 og 6 år ældre og vi ved jo alle, hvor meget rutine betyder på målmandsposten. Vi taler stadig om U-21 landsholdets førstemålmand.