Han har da virkelig ladet håret vokse i sin tid i norge, han ligner en bleg/blond Jesus
Snak
Officielt: FCN henter Tobias Mikkelsen
fre 8. jan 2016
Tobias Mikkelsen skifter med øjeblikkelig virkning fra Rosenborg tilbage til dansk fodbold og FC Nordsjælland.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
fre 8. jan 2016
Han er glad på den lumre måde, kan jeg se!
FCN vil nok gerne tages seriøst igen. Så vidt jeg har kunne læse på bold, har han spillet en god sæson. Tillykke med ham.
FCN vil nok gerne tages seriøst igen. Så vidt jeg har kunne læse på bold, har han spillet en god sæson. Tillykke med ham.
"Que la chupen y sigan chupando"
fre 8. jan 2016
For min skyld må han da gerne komme og frelse klubben ;) Bliver spændende med Mikkelsen og den nye assistenttræner!
FC Nordsjælland
Málaga CF / Real Sociedad
Manchester United
Union Berlin
fre 8. jan 2016
Det ligner et farvel til John, som jeg finder bedre end "Toby".
Men OK, tæt på en-til-en erstatning.
Men OK, tæt på en-til-en erstatning.
fre 8. jan 2016
Så vender "Chips" hjem. Strålende signing, han var rigtig god sidst, og havde en stor aktie i mesterskabssæsonen.
Det betyder jo nok at John er fortid, men kulturbærere kan altid bruges, og holder han niveau i et par sæsoner er han et fint indkøb, alderen til trods.
Det betyder jo nok at John er fortid, men kulturbærere kan altid bruges, og holder han niveau i et par sæsoner er han et fint indkøb, alderen til trods.
fre 8. jan 2016
Nu har Mikkelsen også været ekstremt middelmådig i sin tid i Rosenborg. Sidste sæson var han mest indskiftningsspiller.
I 2013 var han kun lige blandt de 100 bedste spillere i sæsonen på VG Børsen. I denne sæson er han rangeret som den dårligste af alle Rosenborgs offensiv-spillere. Alt for stor spildprocent på chancer, og for lidt præcision i indlæggene.
Man skal vist være FCN-mand for at hype det her køb.
I 2013 var han kun lige blandt de 100 bedste spillere i sæsonen på VG Børsen. I denne sæson er han rangeret som den dårligste af alle Rosenborgs offensiv-spillere. Alt for stor spildprocent på chancer, og for lidt præcision i indlæggene.
Man skal vist være FCN-mand for at hype det her køb.
Lazio hade rätt, Eguren har hjärtfel.