Snak

Mere indhold efter annoncen

Officielt: FCN henter Tobias Mikkelsen

fre 8. jan 2016
Tobias Mikkelsen skifter med øjeblikkelig virkning fra Rosenborg tilbage til dansk fodbold og FC Nordsjælland.

Læs hele nyheden her
Han har da virkelig ladet håret vokse i sin tid i norge, han ligner en bleg/blond Jesus
Han er glad på den lumre måde, kan jeg se!

FCN vil nok gerne tages seriøst igen. Så vidt jeg har kunne læse på bold, har han spillet en god sæson. Tillykke med ham.
"Que la chupen y sigan chupando"
Bold
Haha, Jesus
Blue is the colour
For min skyld må han da gerne komme og frelse klubben ;) Bliver spændende med Mikkelsen og den nye assistenttræner!
FC Nordsjælland Málaga CF / Real Sociedad Manchester United Union Berlin
Det ligner et farvel til John, som jeg finder bedre end "Toby".

Men OK, tæt på en-til-en erstatning.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så vender "Chips" hjem. Strålende signing, han var rigtig god sidst, og havde en stor aktie i mesterskabssæsonen.
Det betyder jo nok at John er fortid, men kulturbærere kan altid bruges, og holder han niveau i et par sæsoner er han et fint indkøb, alderen til trods.
Nu har Mikkelsen også været ekstremt middelmådig i sin tid i Rosenborg. Sidste sæson var han mest indskiftningsspiller.
I 2013 var han kun lige blandt de 100 bedste spillere i sæsonen på VG Børsen. I denne sæson er han rangeret som den dårligste af alle Rosenborgs offensiv-spillere. Alt for stor spildprocent på chancer, og for lidt præcision i indlæggene.

Man skal vist være FCN-mand for at hype det her køb.
Lazio hade rätt, Eguren har hjärtfel.
Er det Sami Khedira de har givet en klorinbehandling?
Er der ingen damefrisør i Trondheim?
Han ser lidt lusket ud på det billede. Ja, nærmest kratlusker-agtigt.
Nordens største!1
Annonce