Forstår ikke hypen om ham. Synes han efter sin udenlandstur er blevet en arrogant og usympatisk spiller. Hans præstationer i SIF med at score i x antal kampe i træk fik ham videre, men noget orakel på en fodboldbanen var han ikke. Men indrømmet, så er jeg heller ikke et orakel som ekspert og tager formodentlig fejl, når FCN er villig til at kaste så mange penge efter ham.
Snak
tors 25. jun 13:29
Tænker at brorlorts kommentar STINKER af indebrændthed!
AGF vinder sit første mesterskab i 40 år, og alligevel vælger Lind FCN. Hvis nogen har fået et hak i stoltheden her, så er det vist ikke Lind.
Det må gøre ekstra ondt, når man endelig får noget at lokke med, og spilleren stadig siger "ellers tak".
AGF vinder sit første mesterskab i 40 år, og alligevel vælger Lind FCN. Hvis nogen har fået et hak i stoltheden her, så er det vist ikke Lind.
Det må gøre ekstra ondt, når man endelig får noget at lokke med, og spilleren stadig siger "ellers tak".
tors 25. jun 13:34
Jeg er med på at det langt fra er alle AGF fans der er så indebrændte over at Lind hellere vil til FCN.
Men tænk at bruge den sommer hvor man vinder sit første mesterskab i 40 år på det.
Men tænk at bruge den sommer hvor man vinder sit første mesterskab i 40 år på det.
tors 25. jun 13:36
God stil af Lind. Han var ellers min drømmesigning til AGF og jeg håbede virkelig, at han ville tage hertil, men respekt for det valg han har truffet. Om ikke andet, så er det fedt, at han bliver i Superligaen, da jeg synes han er en fed spillertype.
tors 25. jun 13:39
Så mangler FCN bare at plante noget græs, så er de værd at se på
Byens Hold? Licens i Gentofte og træner på Frederiksberg… Hader alt ved Herning. 2026/27 handler for BIF om at undgå nedrykning.
Redigerettors 25. jun 13:43
Lind kommer til at være del af et angreb der hedder Ibrahim Adel, Lind, Solbakken og som godt kan se ret så giftigt ud (jeg går ud fra at Prince sælges).3 spillere der er købt ind for knap 50 mio DKK.
Det er jo fedt at han synes godt om klubben men, der er vel så også muligheden for Conference League gruppespil og deltage i kampen om medaljer i Superligaen som FCN kunne være et godt bud på at deltage i, såfremt man kun sælger Caleb og Prince.
Det virker til at nogle kun mener man er ambitiøs såfremt man går efter guldet. Medaljer og europæisk gruppespil vil jeg dog også mene er ret ambitiøst når 1/2 af holdet består af unge talenter, hvilket jo er FCN’s forretningsmodel.
Det er jo fedt at han synes godt om klubben men, der er vel så også muligheden for Conference League gruppespil og deltage i kampen om medaljer i Superligaen som FCN kunne være et godt bud på at deltage i, såfremt man kun sælger Caleb og Prince.
Det virker til at nogle kun mener man er ambitiøs såfremt man går efter guldet. Medaljer og europæisk gruppespil vil jeg dog også mene er ret ambitiøst når 1/2 af holdet består af unge talenter, hvilket jo er FCN’s forretningsmodel.
FCN - Sjællands bedste hold...
tors 25. jun 13:52
Så mangler FCN bare at plante noget græs, så er de værd at se på
Det kommer desværre ikke til at ske før klubben får nogle bedre træningsfaciliteter. FCN råder udover stadion kun over to kunstgræsbaner som man kun må benytte 70% af tiden og en enkelt græsbane der kun må benyttes i sommerhalvåret. Det skal både herre- og kvindeafdeling samt i alt 20 akademihold deles om. Derfor bliver man nødt til at have kunst på stadion for at have banetimer nok.
FCN har forsøgt sig med alle mulige tiltag samt købe jord men løber hver gang ind i modstand fra kommunen, fredninger, beboerklager etc. og har endda været nødsaget tilsat leje baner i nabokommunen for at få tilstrækkeligt med banetimer.
FCN - Sjællands bedste hold...
tors 25. jun 14:24
Tænker at brorlorts kommentar STINKER af indebrændthed!
AGF vinder sit første mesterskab i 40 år, og alligevel vælger Lind FCN. Hvis nogen har fået et hak i stoltheden her, så er det vist ikke Lind.
Det må gøre ekstra ondt, når man endelig får noget at lokke med, og spilleren stadig siger "ellers tak".
Jeg tror også at en væsentlig pointe kan være, hvor Lind tidligere har spillet, og at han derfor ikke vil til AGF.
Eller er "hadet" til AGF ikke helt så stort i søhøjlandet endda?