Jeg forstår 100% præmissen om at det er en god arbejdsplads. Men jeg troede man sigtede højere som fodboldspiller når det kommer til at kæmpe med om trofæer, fans og følgeskab af klub?
Øøøøøh - hvis man vil til udlandet på ny - uden at skulle hænge i “Top-Klubben” i flere sæsoner - så har Farum vel bevist, at de er hurtigere til at få skudt krudtet af end de føromtalte……