Snak

Mere indhold efter annoncen
LAA-FCN… Det gør faktisk ikk spor ondt. Manden siger han ikke kan repræsentere agf, pga sin fortid. Det kan man da kun have respekt for..
Moral er godt.....
Jeg forstår 100% præmissen om at det er en god arbejdsplads. Men jeg troede man sigtede højere som fodboldspiller når det kommer til at kæmpe med om trofæer, fans og følgeskab af klub?

Øøøøøh - hvis man vil til udlandet på ny - uden at skulle hænge i “Top-Klubben” i flere sæsoner - så har Farum vel bevist, at de er hurtigere til at få skudt krudtet af end de føromtalte……
Fatter ikke, at FCN ikke kan eller vil finde bedre.
Tillykke til begge parter 👍.
kimjen
Annonce