Snak

Mere indhold efter annoncen

Officielt: FCN køber Alexander Lind i rekordhandel

tors 25. jun 11:03

FC Nordsjælland bekræfter, at klubben har købt Alexander Lind fri i Pisa. Handlen gør angiveligt angriberen til nordsjællændernes hidtil dyreste indkøb. 



Læs hele nyheden her
Kæmpe ja tak!
Forbundne, Forpligtet, For Farum
Bare en fed spiller.
Glad for sportsmanship og sportsånd.
Fed handel. Jeg er vild med når klubberne bruger nogle af alle de transferpenge (ud) på at hente gode, danske spillere ind.
Fedt hvis FCN nu tager ligaen seriøst og rent faktisk vil investere for at kunne kæmpe med om mesterskabet. Men det er nok ønsketænkning.
Jeg forstår 100% præmissen om at det er en god arbejdsplads. Men jeg troede man sigtede højere som fodboldspiller når det kommer til at kæmpe med om trofæer, fans og følgeskab af klub?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Man kan virkelig se på billedet, hvor glad Alexander Lind er for det skifte
Hobro
Kæmpestor transfer! Det skal nok blive godt!
At han vælger FCN når AGF var en mulighed siger virkelig meget om Linds personlige ambitionsniveau. Der skal lyde et kæmpe stort held og lykke til Lind i FCN.
Den er god med dig Brorlort
24 mio?! Så god er han da slet ikke. Godt solgt må man sige.
Annonce