FC Nordsjælland bekræfter, at klubben har købt Alexander Lind fri i Pisa. Handlen gør angiveligt angriberen til nordsjællændernes hidtil dyreste indkøb.
Jeg forstår 100% præmissen om at det er en god arbejdsplads. Men jeg troede man sigtede højere som fodboldspiller når det kommer til at kæmpe med om trofæer, fans og følgeskab af klub?
At han vælger FCN når AGF var en mulighed siger virkelig meget om Linds personlige ambitionsniveau. Der skal lyde et kæmpe stort held og lykke til Lind i FCN.