Han er helt sikkert købt til førsteholdet. De fleste andre "superligaspillere" som Ajax har købt har været en del yngre og med væsentlig mindre erfaring. Derfor har de først spillet på deres U19/B hold i et par år. Kudus er klar til førsteholdet, men tror nu han får nogle kampe for b holdet i ny og næ for han er næppe købt til en startplads og det er han hellere ikke klar til.
Men spændende for ham og godt for superligaen. Håber han får succes!
Men spændende for ham og godt for superligaen. Håber han får succes!