Snak

Mere indhold efter annoncen
Han er helt sikkert købt til førsteholdet. De fleste andre "superligaspillere" som Ajax har købt har været en del yngre og med væsentlig mindre erfaring. Derfor har de først spillet på deres U19/B hold i et par år. Kudus er klar til førsteholdet, men tror nu han får nogle kampe for b holdet i ny og næ for han er næppe købt til en startplads og det er han hellere ikke klar til.

Men spændende for ham og godt for superligaen. Håber han får succes!
Det er en and, det er bare røgslør FCN har lagt ud for at forvirre fjenden.

on-topic: Så er det et super flot salg, men selvfølgelig er det irriterende som andre nævner, at man hele tiden sælger de bedste spillere lige så snart de har spillet 3 gode kampe. Men man må bare indrømme at et bud på 65 millioner også er svært at sige nej til.

Jeg tror og håber han kan blive en success i Ajax. Måske man skal følge lidt med i den hollandske liga fremover.
FC Nordsjælland Málaga CF / Real Sociedad Manchester United Union Berlin
Dybt imponerende, at FCN kan få så meget for ham.
Jeg ved ikke hvordan de har fået presset prisen helt derop, det er absurd i min verden.
Han er da en dygtig spiller for sin alder ja, men jeg ser ham på ingen måde være så mange penge værd, det halve måske.
Men som så ofte set.....Den kloge narrer den mindre kloge.
Flot salg og god destination for spilleren - respekt FCN!
NEJ til slutspil i SuperLigaen - det er en joke!!! Topplaceringerne skal ALTID afgøres via normal struktur.
Jeg ved ikke hvordan de har fået presset prisen helt derop, det er absurd i min verden.


Det er sjovt, for jeg forestiller mig at CV, havde fået mere for ham i samme situation.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Flotte salg Farum Boldklub får skudt af.
Fodbolddiskussion er sjovest, når man snakker eller skriver ordentligt til hinanden.
Skandale at Bold.dk sælger spillere for FCN! Hvor meget mon de får for at plante historier som får dumme klubber som Ajax til at købe katten i sækken?
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Super salg good look In Nederlande #Ajax
Medierne har bare kæmpe indflydelse. Det er dem, agenterne og Don Ø, der styrer fodbolden i disse tider.

Flot salg af FCN og ikke mindst godt arbejde af Bold.dk at søsætte en and, som så sidenhen manipulerede Ajax til at købe en gennemført uduelig fodboldspiller.
Stor fan af: Silkeborg IF /// Ikke stor fan af: VAR i Superligaen
65 Mil, det er virkelig en god handel, respekt for det arbejde de laver i Farum med deres talenter!
Annonce