Snak

Mere indhold efter annoncen
Alle ved jo det er løgn ShevaCrespo har sagt det er en and, og han har styr på sit shit


Det er så her du tager fejl, om noget viser det her jo netop at ShevaCrespo havde ret, og at korrupte FCN har haft held med gennem medierne at tvinge Ajaxs hånd.
Someday, someday, someday, someday, someday, someday Leeds United
65 millioner kroner for ham? Gode handelsmænd hos FCN!
Flot salg igen-igen!
Jeg synes næsten det sjoveste - eller mest sørgelige - er, at Sheva kalder Mathias Jensen en marginalspiller i Brentford. Magen til større idiot på Bold skal man da lede længe efter. Hold op en tåbe.
Hvor er den tråd i henviser til ?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der er absolut INGEN i den danske superliga der er 65 millioner værd. Det er godt solgt, det kommer ingen danske klubber til at gøre bedre.
Sonderjyde
Der er absolut INGEN i den danske superliga der er 65 millioner værd. Det er godt solgt, det kommer ingen danske klubber til at gøre bedre.


Øhh, der er da solgt flere spillere til mere end det allerede.

Sørloth, Cornelius, Robin Olsen, sikkert flere jeg ikke lige kan komme i tanke om.
Kæft et godt salg. Helt vanvittigt godt salg.

Tillykke til FCN
AGF siden 1988 Blackburn Rovers siden 1993 Real Madrid siden 1994
DET EN AND
Moral er godt.....
Annonce