Er der nogen af FCN´s talenter, der er slået igennem?
Lobotka, ja, men okay, 65 millioner for Kudus, god pris for FCN...
David Jensen i Red Bull New York, Runarsson i Dijon i Ligue 1, Lobotka via Celta Vigo til Napoli, Ingvartsen i Union Berlin i Bundesligaen, Moberg Karlsson i Slavia Prag. Anders Christiansen "AC" er anfører i Malmø. Derudover ser Marcondes og Mathias Jensen ud til at have fundet melodien i Brentford, ligesom Nelsson gør det ret godt i FCK og velsagtens ryger videre om et års tid el. to.
Kudus er den hidtil bedste spiller der er solgt fra FCN, så jeg spår ham pænt gode chancer for succes. Modsat Emre Mor har han også personligheden og mentaliteten med sig.
Jeg har fulgt FCN siden 08/09 og har aldrig tidligere set så dygtig en spiller med så stort et potentiale optræde for FCN. Normalt er jeg utilfreds når FCN sælger, men her er det helt på sin rette plads. Kudus er alt for god til Superligaen.
Flemming P er indbegrebet af "Arrogant Positivisme"
Trods mit brugernavn har jeg ingen tilknytning til FCN udover mit sæsonkort. Indlæg er således ikke udtryk for FCN's holdninger men egne betragtninger som fan.