@Sir
Enig. Det er bare den der undertone af at man anklager FCN for at gøre det dårligt og somom man nærmest snyder de "stakkels" købende klubber. FCN har jo en kæmpe interesse i at spilleren oplever succes idet de typisk har videresalgsklausuler som potentielt kan udløse rigtig store summer penge som vi senest så det med Lobotka.
Men ok...vi tar´ også de trættende kommentarer med...det er trods alt en lille pris at betale for successen ;)
Enig. Det er bare den der undertone af at man anklager FCN for at gøre det dårligt og somom man nærmest snyder de "stakkels" købende klubber. FCN har jo en kæmpe interesse i at spilleren oplever succes idet de typisk har videresalgsklausuler som potentielt kan udløse rigtig store summer penge som vi senest så det med Lobotka.
Men ok...vi tar´ også de trættende kommentarer med...det er trods alt en lille pris at betale for successen ;)
FCN - you might say I'm a dreamer...
Gør fodbolden tilgængelig! :)