Snak

Mere indhold efter annoncen

Officielt: Luis Diaz skifter til Bayern München

ons 30. jul 10:05

Luis Diaz er blevet offentliggjort som ny Bayern München-spiller, hvor han skifter til fra engelske Liverpool. 



Læs hele nyheden her
Velkommen til, dejligt med noget fornyelse.

Kane
Diaz Musiala Olise

Det er da ikke så ringe endda, faktisk en fremragende offensiv.
Det her kan kun betyde at Isak ender i Liverpool, de bliver satme skræmmende.
Godt solgt, en spiller der har et meget højt top niveau og som jeg altid har elsket, men vil en spiller noget nyt så fint ønsker ham alt det bedste i Bayern
Et liv uden fodbold er ikke et liv! YNWA
Det kan også betyde mere spilletid til Elliott, såfremt de ikke henter Isak. Tænker de skal af med Nuñez også, inden de henter Isak.
Kane
Diaz Musiala Olise

Det er da ikke så ringe endda, faktisk en fremragende offensiv.


Måske endda overkill til Bundesligaen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ærgerligt at miste Diaz, men fedt at slippe af med hans far. Han er godt nok et tågehorn.
Nine Season Wonder
Tillykke til Bayern, i får en super fed spiller der er garanti for hårdt arbejde og kvalitet - han er meget nem at holde af!

Uhyggelig offensiv!
Det er helt ok. God spiller Bayern München får der.
Men har aldrig været min yndlings spiller.
Hvor meget blev han solgt for? Synes ikke det fremgår af artiklen?
Og det var forhåbentlig højere end det fornærmende indledende bud? Tror det var 280 mio. kr.
HVIS Isak kommer til Liverpool i stedet for Diaz, har de endnu engang hævet overliggeren.
Diaz er god, arbejdsom og en holdspiller, men Isak er på et højere niveau.
Liverpool har gang i et historisk transfervindue, hvor rigtig gode spillere bliver afløst af endnu bedre spillere.
De bliver vist “uhyggelige” i de næste sæsoner.
Annonce