Snak

Mere indhold efter annoncen
Ifølge Transfermarkt 70 mio euro, men andre tyske medier melder 65-67 mio euro. Med bonusser kan prisen ende på 75 mio.

https://x.com/iMiaSanMia/status/1950474437150613865
Må betyde at Isak er incoming til Liverpool.. Av..!
Hans assists tal kommer til at stige voldsomt i Bundesligaen når det pludselig er Kane og ikke Darwin Nunez han skal assistere til.

Må betyde at Isak er incoming til Liverpool.. Av..!


Det tror jeg ikke på. NC kommer ikke til at sænke deres vurdering af ham og Liverpool smider ikke så mange penge efter den skadeshistorik.
Han skal nok blive tilfreds igen hos NC.
Nine Season Wonder
HVIS Isak kommer til Liverpool i stedet for Diaz, har de endnu engang hævet overliggeren.

Om det så bliver Isak eller en helt anden, så er det helt sikkert at Liverpool ikke havde ladet Díaz gå, hvis ikke det var fordi der stod en opgradering klar i kulissen.

God spiller, men på ingen måde uerstattelig som fx. Mané var i sin prime, og til €75m for en snart 29-årig kantspiller er det umiddelbart den rigtige beslutning. Det kræver dog som sagt at der kommer noget ind den anden vej, der er bedre.
Må betyde at Isak er incoming til Liverpool.. Av..!


Hvorfor? Det giver da ingen mening når de stadig har Etikite og Nunez i truppen.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvorfor? Det giver da ingen mening når de stadig har Etikite og Nunez i truppen.

Tror du stadig Núñez er at finde i Liverpool når transfervinduet lukker?
Isak bliver i Newcastle
" Det går bare ik' når man spiller for Manchæææster Uniiitød" - Citat: Morten Bruun. Efter at Bruno Fernandes havde lavet endnu en fejl.
En spiller der leverede alt hvad han kunne. En Værdsat spiller, der holdt en meget fint niveau.

Tillykke til Bayern.

Bayern skal igen skal ud og købe dyre spillere fra Premier League. Det er ikke længere muligt for dem at samle de bedste op fra de andre tyske klubber, der får bedre priser i udlandet.
TheUnitedWay

Liverpool skal vel erstatte 2 spillere i angrebet denne sæson (Diaz salg og desværre den sørgelige situation med Jota), Etikite er vel den ene erstatning hvor det kunne tænkes at Isak er den anden.
Plus at Darwin Nunez helt sikkert bliver solgt.
Nine Season Wonder
Annonce