Man har vel sagt farvel til Diaz og på tragisk vis Jota, men man har jo også hentet to offensive spillere i form af Ekitike og Wirtz.
Wirtz spiller dog ikke samme positioner som hverken Jota eller Diaz.
Man har vel sagt farvel til Diaz og på tragisk vis Jota, men man har jo også hentet to offensive spillere i form af Ekitike og Wirtz.
Gakpo skal spille venstre wing, og så har man en ung spændende spiller i Ngumoha i kulissen. Læg dertil en spiller som Ekitike, som muligvis også kan spille den position. På højre har man selvfølgelig Salah, som stort set aldrig er skadet (forhåbentligt forbliver det sådan), og så har man en Frimpong der kan dække ind, når Salah skal have pause. Ekitike kan formentligt også rykkes ud til højre, hvis der ikke er andre alternativer.
Leny Yoro 18 år, Lille.
Det tænker jeg ikke Man United bliver specielt begejstrede for at høre, nu hvor de hentede ham sidste sommer.