Snak

Mere indhold efter annoncen
Man har vel sagt farvel til Diaz og på tragisk vis Jota, men man har jo også hentet to offensive spillere i form af Ekitike og Wirtz.

Wirtz spiller dog ikke samme positioner som hverken Jota eller Diaz.
Gakpo skal spille venstre wing, og så har man en ung spændende spiller i Ngumoha i kulissen. Læg dertil en spiller som Ekitike, som muligvis også kan spille den position. På højre har man selvfølgelig Salah, som stort set aldrig er skadet (forhåbentligt forbliver det sådan), og så har man en Frimpong der kan dække ind, når Salah skal have pause. Ekitike kan formentligt også rykkes ud til højre, hvis der ikke er andre alternativer.


Men virker det ikke en anelse underligt at købe Etikite for at spille ham ude af position?
Det kan da godt ske han viser sig at være en fremragende wing, men har indtil videre spillet sølle 4 kampe i karrieren på venstre kant og 0 på højre.

Jeg tror simpelthen ikke på Liverpool går ind i sæsonen med en 16 årig, én angriber og en (wing)back som bredde på de tre forreste pladser, hvis vi antager Nunez og Chiesa bliver solgt.
Så er man vel én alvorlig skade til en af startende fra nærmest ikke at have noget offensivt at skyde med fra bænken.
Jeg havde da gerne set de havde beholdt ham og så købt en midterforsvar og skudt Nunez afsted sammen med Tsimikas og Chiesa (som jeg ikke tror får mange chancer) Men det skaber måske vej til Isak og det kan man jo ikke være utilfreds over, mener dog stadigvæk at de 3 nævnte også skal videre, så de kan få en ny MF på plads som efter min mening er det sidste brik de mangler og gerne Guehi som har været nævnt. Men skulle man gå efter en venstrefodet MF under 25, så ville der være et par bud: Castello Lukeba 20 år, Lyon. Mickaël Nadè 22 år, Saint-Etienne. Leny Yoro 18 år, Lille. Giorgio Scalvani 20 år, Atalanta. Andrea Carboni 24 år, Monza.
LFC siden 1969 YNWA - GF KSDH siden 1981
Isak til Liverpool virker stensikker nu. Isak vil kun til mestrene, og tvivler på Newcastle tvinger ham til at blive og surmule et år mere. De er tvungen til at sælge nu.

Og jeg forstår ham godt. Newcastle har haft et af de værste vinduer i europa. De virker til at famle i blinde.
Leny Yoro 18 år, Lille.

Det tænker jeg ikke Man United bliver specielt begejstrede for at høre, nu hvor de hentede ham sidste sommer.
Det tænker jeg ikke Man United bliver specielt begejstrede for at høre, nu hvor de hentede ham sidste sommer.


Klasse - :D
chatGPT er noget lort uden kildekritik
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Darwin Núñez har set godt ud i opstarten. Jeg tror ikke han bliver solgt nu.

Med ca. 55 kampe er man nødt til at have en stor og bred trup.


Hvis Liverpool betaler £ 125 mio. for Isak, så er de kommet op på niveau ,ed Spurs mht. netspend de sidste 5 år.
Håber ikke det er en fuser som Mane Bayern har købt.
FC Bayern München - rigtigt mange år :-)
Diaz har en bedre attitude end Mané, og er markant mere hårdtarbejdende.
Hvis det ikke kører for ham knokler han endnu mere, ikke som Mané gjorde i Bayern. Tror det bliver godt.
Annonce