Okay, der er vi så uenige. Isak var efter min mening konstant farlig. Han er blevet langt hurtigere end jeg husker. Han var også ret god på bolden på trods af, at han var helt isoleret i front for et afventende Real Sociedad uden kanter og en tvivlsom Kubo ved siden af sig. Målet var lidt heldigt, ja, men det skrev jeg heller ikke noget om. Han blev pillet ud, da træneren gav op og han havde brugt alle sine kræfter på at presse.
Tror at han kommer til at gøre det rigtig godt i Premier League med hans all-round kompetencer og på den måde være pengene værd. Men der er heller ingen tvivl om, at det er mange penge, men igen: det er meget sent i transfervinduet og han er 22 år.
Havde personligt gerne set ham i Real Madrid.
Tror at han kommer til at gøre det rigtig godt i Premier League med hans all-round kompetencer og på den måde være pengene værd. Men der er heller ingen tvivl om, at det er mange penge, men igen: det er meget sent i transfervinduet og han er 22 år.
Havde personligt gerne set ham i Real Madrid.