Det her forum er sgu ved at være for mærkeligt. Jeg ved ikke om det er et kortvarigtfald i niveau, Nationen!´s overgang hertil eller noget helt tredje, men det minder mere og mere om noget 4chan kunne have spyttet ud, frem for det fodboldforum, som engang egentligt var meget fedt at frekventere.
Der er nærmest kamp om at fremstå som den største idiot efterhånden. Det værste er dog, at det virkelig er svært, at kåre en vinder.