Der er nærmest kamp om at fremstå som den største idiot efterhånden. Det værste er dog, at det virkelig er svært, at kåre en vinder.
Bare lige for at få noget på det rene, for det fremgår ikke rigtigt af dit indlæg. Men er det dem der ikke går ind for en saudiarabaisk slyngelstat du kalder idioter? Eller er det dem som lidt småforblændet af deres klubs overtagelse, svævende på en lyserød sky, som ikke lige nu kan se problemerne ved deres nye ejere, du kalder idioter?
For uanset hvad er det jo ikke super fordrende for debatten at kalde folk for idioter, fordi de ikke deler din holdning. Dit niveau i dit indlæg, er ikke højere end niveauet hos dem du prøver at kalde ud for at have lavt niveau.