Tue69
Fordi havde køberen været vestlig, så ville han ikke have et problem.
Fordi havde køberen været vestlig, så ville han ikke have et problem.
Du kan da ikke forlange at folk som er følelsesmæssig investeret i en klub skal frasige sig retten til at være fan af den klub, på grund af et ejerskab. Det er da så omsonst, som noget kan være.
Synes du skal tage på historie kursus i hvordan den vestlige verden har opført sig gennem generationer og stadigvæk gør det den dag idag. Istedet for at tror at fordi man er hvid så er man overlegen.