Nej tjoh..du tager fejl.. prøv a gå samtlige tråde igennem hele dagen omkring takeover..vi er blevet svinet til fordi vi ikke demonstrere og skaber os, og hvis vi køber merchandise føj..selvom som folk os her prøver forklare, så er det det faktum af Ashley er væk der bliver fejret..og glæden over det..og selvfølgelig ville vi hellere havde spice girls som ejere..men af forlange vi dropper følelsen for vores klub som folk har argumenteret imod( kig den er god nok) det har jeg et problem imod, det er nedladende af sige fordi vi forsat elsker vores klub at vi fgår ind for vold og drab, er idiotisk..
Snak
tors 7. okt 2021
Jeg kalder det hvad det er.
Jeg er da i øvrigt ikke herre over, hvad Nøgler går rundt og mener, men når man trækker et eller andet postulat ud af røven på et onlineforum, så risikerer man at blive kaldt i sit bluff.
Jeg er da i øvrigt ikke herre over, hvad Nøgler går rundt og mener, men når man trækker et eller andet postulat ud af røven på et onlineforum, så risikerer man at blive kaldt i sit bluff.
tors 7. okt 2021
@tue69, en omgang moralprædiken som efterhånden er blevet så notorisk fra jeres kanter...
Som jeg skrev tidligere, så er korsridderne gået i kamp mod de Vantro købe-olie klubber på bold.dk
Som jeg skrev tidligere, så er korsridderne gået i kamp mod de Vantro købe-olie klubber på bold.dk
tors 7. okt 2021
Dhusby
Men nu viser tråden jo bare desværre at der tydeligvis er flere af dine medfans der tydeligvis ikke har nogle problemer med din nye klubs ejeres tilgang til vold, drab og undertrykkelse. Ikke dermed sagt at det er alle eller majoriteten. Men kig trådene igennem fra i dag. Der er flere der bestemt ikke kan se noget problem.
Jeg tror det ville gøre meget godt for jer Newcastle-fans hvis i først og fremmest ville lade være at tage det så personligt mod jeres klub, hvad der skrives. Det er nok det som mange af de uheldige bortforklaringer kommer af. Det handler ikke om Newcastle eller deres fans. Det handler om ejerne. Og var det en anden klub der var blevet købt, så havde den klub bare fået svadaerne i stedet.
Prøv at forstå at folk er oprigtigt bekymrede for jeres klub, men i særdeleshed fodbolden generelt. For de tilstande som fodboldverdenen bevæger sig i, er ikke sunde.
Men nu viser tråden jo bare desværre at der tydeligvis er flere af dine medfans der tydeligvis ikke har nogle problemer med din nye klubs ejeres tilgang til vold, drab og undertrykkelse. Ikke dermed sagt at det er alle eller majoriteten. Men kig trådene igennem fra i dag. Der er flere der bestemt ikke kan se noget problem.
Jeg tror det ville gøre meget godt for jer Newcastle-fans hvis i først og fremmest ville lade være at tage det så personligt mod jeres klub, hvad der skrives. Det er nok det som mange af de uheldige bortforklaringer kommer af. Det handler ikke om Newcastle eller deres fans. Det handler om ejerne. Og var det en anden klub der var blevet købt, så havde den klub bare fået svadaerne i stedet.
Prøv at forstå at folk er oprigtigt bekymrede for jeres klub, men i særdeleshed fodbolden generelt. For de tilstande som fodboldverdenen bevæger sig i, er ikke sunde.
tors 7. okt 2021
Jeg undersøgte det lige, og Newcastles nye ejere er altså på et helt andet plan end chelsea, citys og psgs ejere.
psg ejer: 8 mia dollars
chelsea ejer: 14 mia dollars
man city ejer: 22 mia dollars
newcastles nye ejer: 500 mia dollars
Det er jo fuldstændig skandaløse tal. vil anbefale folk at læse op om dem. det er dem der står bag hele landet i saudiarabien, åbenbart. de får city og psgs ejere til at ligne hjemløse...... de ka knække transfer vinduet så let som ingenting med den bank de har bag sig.....
psg ejer: 8 mia dollars
chelsea ejer: 14 mia dollars
man city ejer: 22 mia dollars
newcastles nye ejer: 500 mia dollars
Det er jo fuldstændig skandaløse tal. vil anbefale folk at læse op om dem. det er dem der står bag hele landet i saudiarabien, åbenbart. de får city og psgs ejere til at ligne hjemløse...... de ka knække transfer vinduet så let som ingenting med den bank de har bag sig.....
Argentina tager VM i 2022!
Napoli tager Scudettoen for første gang siden Maradona tiden.
tors 7. okt 2021
@tue69
Et godt råd, lad den ligge. Har selv været igennem lignende mølle og man kommer ikke rigtig videre og som regel bliver man beskyldt for at være moralens vogter fordi man påpeger det åbenlyse.
Blot et godt råd så du ikke spilder din tid(-:
Et godt råd, lad den ligge. Har selv været igennem lignende mølle og man kommer ikke rigtig videre og som regel bliver man beskyldt for at være moralens vogter fordi man påpeger det åbenlyse.
Blot et godt råd så du ikke spilder din tid(-:
Håber på masser af succes til de danske hold i europa....
Liverpool- kæft hvor jeg elsker den klub!!
BIF
BVB
R. Madrid
Så kender i mine tilhørsforhold hvis nogen skulle være i tvivl.