Snak

Mere indhold efter annoncen
Det lever jeg nu fint med. Jeg forstod blot ikke, hvori den moralske prædiken bestod. Men når nu shadow stemmer i, så er der da så absolut noget om snakken.... fra min mund.
@tue69, det var det pæneste jeg kunne skrive, jeg ville ellers have brugt andre mindre pæne ord...
@Tue69

Jeg er da i øvrigt ikke herre over, hvad Nøgler går rundt og mener, men når man trækker et eller andet postulat ud af røven på et onlineforum, så risikerer man at blive kaldt i sit bluff.


Så lad være med at snakke på hans vegne. Jeg har ikke trukket noget som helst ud af en bagdel. Du har samme overbevisning som ham den anden, så længe det havde været en fra vesten, ville det være fint nok.
Du fyrer den bare af, Man City.

KingofKings

Når nu du siger det, så er det jo sådan det er?

Så hvis Martin Shkreli eller Donald Trump købte Liverpool i morgen, så ville jeg være lykkelig?
@MortenM, så kom du på banen, du har ret i at igår var det moralens vogter og idag Korsridderne fra Merseyside...Og ved du hvad? I aften står jeg ikke alene omkring, de observationen omkring jeres Fanbase...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Tue69

Så du er Liverpool fan? Det burde jeg have gættet.

Det ved jeg ikke og det har jeg heller ikke udtalt mig om. Men havde en af de personer du nævner købt Newcastle ville denne diskution ikke foregå lige nu.
mmahen1962@hotmail.com

Vel nok også en af årsagerne til at PL har godtaget handlen, at de gerne vil have andel i de penge.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Kingofkings

Nej, for ingen har gjort sig skyldige i samme grad af elendighed, som Newcastles nye ejere. Men ingen af de førnævnte er ønskværdige som nye ejere.

Men for pokker, det er jo ikke fordi at jeg pludseligt render rundt og fordømmer Newcastles fans eller klubben Newcastle. Det er jo trods alt ikke deres (jeres, hvis du er en af dem) skyld, at der er kommet nye ejere til. Det er blot de nye ejere og udviklingen jeg ikke bifalder. Ligesom jeg heller ikke var fan af ESL og mange af de andre goder, som fodbold anno 2021 har at byde på.

Det er da helt sikkert mig, der er et fodboldfossil, absolut.
ToonInStoke

det ville ikke overraske mig. nu mangler man bare en gur fra usa til at slå til. bezos, Musk, Gates eller en anden med alle deres milliarder. PL er en joke. det er en legeplads for verdens latterlig rige mennesker.
Argentina tager VM i 2022! Napoli tager Scudettoen for første gang siden Maradona tiden.
Hahaha, 500mia dollars, mon ikke Newcastle kan købe lidt forstærkninger på alle pladser og undgå nedrykning???
Som City Fan, ser jeg frem til the Oil Derby i det nordengelske...
Annonce