Får kvinderne deres egen afdækkede tribune nu - eller må de overhovedet komme ind på stadion?
Snak
tors 7. okt 2021
Det var dog en ækel nyhed.. så skal området for st. James vel omdøbes til chop-chop sqaure?
Og man skal huske at have mange sikkerhedsfolk og vidner på, når der skal forhandles kontrakter.
Er regnbue flaget, det iranske og yemenitiske flag tilladt på stadion?
Det positive er selvfølgelig, at UK lige pt. ikke kan tanke benzin pga manglende chauffører fra fattigere dele af Europa. Så de modarbejder jo i princippet Saudi og Qatar.
Stakkels gamle stolte Newcastle, som nu er blevet et pr legetøj.
Hvordan så mange fans kan ignorere deres nye ledelse er mig en gåde. Man skal være i besiddelse af et fordærvet moralsk habitus, for at forsvare dem.
Og man skal huske at have mange sikkerhedsfolk og vidner på, når der skal forhandles kontrakter.
Er regnbue flaget, det iranske og yemenitiske flag tilladt på stadion?
Det positive er selvfølgelig, at UK lige pt. ikke kan tanke benzin pga manglende chauffører fra fattigere dele af Europa. Så de modarbejder jo i princippet Saudi og Qatar.
Stakkels gamle stolte Newcastle, som nu er blevet et pr legetøj.
Hvordan så mange fans kan ignorere deres nye ledelse er mig en gåde. Man skal være i besiddelse af et fordærvet moralsk habitus, for at forsvare dem.
tors 7. okt 2021
@kingofkings
Kan du ikke fortælle mig, hvad jeg synes om den nye barselsordning? Jeg ved det nemlig ikke, men det gør du åbenlyst.
Kan du ikke fortælle mig, hvad jeg synes om den nye barselsordning? Jeg ved det nemlig ikke, men det gør du åbenlyst.
https://www.berlingske.dk/sport/qatar-bandlyser-fagforeninger-dbu-er-ekstremt-skuffet
https://www.dr.dk/sporten/fodbold/efter-slutfloejtet-ved-vm-i-qatar-har-migrantarbejdernes-forhold-aldrig-vaeret
tors 7. okt 2021
Jeg synes personligt det er skammeligt. Newcastle var en klub man havde sympati for.
Ikke mere. Kan ikke forstå at man sælger ud af arvegods til en så usympatisk ejer.
Ikke mere. Kan ikke forstå at man sælger ud af arvegods til en så usympatisk ejer.
tors 7. okt 2021
Var ikke klar over, at Newcastle havde en så sørgerligt og degenereret fanbase, som det fremgår her. Måske er Bin Salman og Newcastle faktisk et perfekt match:
Newcastle United fans are adding Saudi Arabian flags to their Twitter handles, sharing memes of Crown Prince Mohammed bin Salman and, in some cases, making jokes about human rights abuses, in anticipation of a Saudi-led consortium buying out the football club.
https://www.middleeasteye.net/news/newcastle-united-saudi-arabia-mbs-memes-joke-abuses
Newcastle United fans are adding Saudi Arabian flags to their Twitter handles, sharing memes of Crown Prince Mohammed bin Salman and, in some cases, making jokes about human rights abuses, in anticipation of a Saudi-led consortium buying out the football club.
https://www.middleeasteye.net/news/newcastle-united-saudi-arabia-mbs-memes-joke-abuses
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Redigerettors 7. okt 2021
@Poor
De saudiarabiske flag m.m skal jo bare ses som en gestus til PIF fordi de befrier klubben fra Ashley. Mere skal du ikke lægge i det. Om det var saudierer, nigerianere eller helt tredje er ikke afgørende. Det vigtigste er at Ashley er væk, og fansene kan få klubben tilbage.
De saudiarabiske flag m.m skal jo bare ses som en gestus til PIF fordi de befrier klubben fra Ashley. Mere skal du ikke lægge i det. Om det var saudierer, nigerianere eller helt tredje er ikke afgørende. Det vigtigste er at Ashley er væk, og fansene kan få klubben tilbage.
Toon 4 Life!