Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvornår går Nordkorea ind i Premier League?
anders.hede

Ikke verdens rigeste klub, men med længder den klub med de rigeste ejere og mest forhadte jævnfør pøblen på bold.dk :)
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
https://www.thesun.co.uk/sport/football/11445709/newcastle-takeover-richest-owners/

F*ck de er rige.
Hvis man troede City var rig, så gang det med 10.
Forhåbentligt sætter FA/UEFA en stopper for, at de kan gå shopamok.
Det er den helt gale vej for fodbolden
Mere indhold efter annoncen
Annonce
føj, endnu en klub med oliepengedoping som løftestang til unfair konkurrence.
gik i seng efter første halvleg
de er så rige at de køber UEFA og FIFA, og så er der "game over".
1887
De nye ejere passer som hånd i handske til engelsk fodbold.

De mange udenlandske sofakartofler, der kalder sig ´fans´, jubler sikkert også over købet.
Pedro Erobreren
Enige marinovic .men det gælder vel ikke kun Newcastle..men alle klubber?
Heftige sager, at man kan tiljuble det her. Apropos pøbel.
Annonce