Føj for Søren.
Saudierne. Den var nok alligevel værre end nogen tidligere $-takeover.
Newcastle, dem kan man - som ikke-Newcastle fan i hvert fald - desværre ikke andet end at håbe det værste for fremover.
Mærkværdigt, at fansene ikke stiller sig mere kritisk over for en sådan saudisk overtagelse. Uanset hvor træt man så måtte være af den tidligere ejer. Det må da som minimum skabe ambivalente følelser om ens klub.
Saudierne. Den var nok alligevel værre end nogen tidligere $-takeover.
Newcastle, dem kan man - som ikke-Newcastle fan i hvert fald - desværre ikke andet end at håbe det værste for fremover.
Mærkværdigt, at fansene ikke stiller sig mere kritisk over for en sådan saudisk overtagelse. Uanset hvor træt man så måtte være af den tidligere ejer. Det må da som minimum skabe ambivalente følelser om ens klub.