De fleste har nok ikke noget positivt at sige om Newcastle´s ejere og moderne fodbold anno 2021. Har selv været Liverpool fan I mere end 25 år, og folk Der har holdt med et fodboldhold I 50 år vil nok mene at moderne fodbold allerede var starter der. Vi er alle sammen bidt af det, på en måde hvor at Der er svært at slippe ud af selv om man nogen gange ville ønske det. Det der interrasant er vel hvordan fremtiden kommer til at se ud, Der bliver vel ikke flere dygtige fodboldspiller, der bliver bare flere til at kæmpe om dem. Penge betyder en hel masse men ikke alt, og Newcastle kommer med I puljen af de 12-15 klubber der er med om det I fremtiden. Men det er vel ikke noget økonomisk der har holdt FX Man u eller Barcelona fra at være verdens bedste hold de sidste 5-10 år. De ligger selv som de har redt PT med den ene dårlige beslutning efter den anden gennem flere år. At jeg og mange andre, har meget mere respekt for dem end FX city og psg ændre ikke på at langt største delen af fodboldens marked der er kommet til, de sidste 10-15 ikke har samme følelser omkring det.
Snak
fre 8. okt 2021
Nyeste pauseindslag på St. James Park: stening af utro kvinder og homoseksuelle, samt likvidering af kritiske journalister.
fre 8. okt 2021
Lynild, du skal nok ikke regne med, det hedder St James´ Park i fremtiden. Så er det bare lige, om fansene regarer lige så voldsomt som sidst. Så glade, som de er for at slippe for Mike Ashley, så tyder det på, det såmænd nok skal gå
Evasive action, what a load of baloney. A dive is a dive!
fre 8. okt 2021
Jeg kan love dig at der bliver ramaskrig hvis St. James Park bliver omdøbt. Vi er færdige med propaganda-shows ala Sports Direct!
Toon 4 Life!
fre 8. okt 2021
Jeg kan virkeligt ikke se hvad problemet er.
Alle de "store" klubber var også små engang, indtil der kom en rig gut der købte sig frem i en årrække indtil det blev "store" fordi nu har de vundet 5 titler inde for de sidste 10år osv.
Tiden gik og der kom nye ejer med endnu flere penge og gjorde det samme. Det var så tilbage i 40´ 60´ 80´…. Nu er vi i 21 og det er åbenbart denne slags penge der skal til før man rykker.
Dog kan man stadig nyde fodbold, kigge på 2 hold 11 mod 11 og følge det nøje, selvom man kæmper om en 6 plads i tabellen.
Det opdaget man som Milan fan :D
Alle de "store" klubber var også små engang, indtil der kom en rig gut der købte sig frem i en årrække indtil det blev "store" fordi nu har de vundet 5 titler inde for de sidste 10år osv.
Tiden gik og der kom nye ejer med endnu flere penge og gjorde det samme. Det var så tilbage i 40´ 60´ 80´…. Nu er vi i 21 og det er åbenbart denne slags penge der skal til før man rykker.
Dog kan man stadig nyde fodbold, kigge på 2 hold 11 mod 11 og følge det nøje, selvom man kæmper om en 6 plads i tabellen.
Det opdaget man som Milan fan :D