Snak

Mere indhold efter annoncen
Købeklub ;-)
Y. N. W. A. - #JFT97
Man kan jo håbe at det stadigvæk ikke er attraktivt nok for de bedste spillere at komme til Newcastle, på trods af lønnen. Så kan de smide alle deres beskidte diktaturpenge efter et stort hul af middelmådighed i stedet.
AaBager vi klarer nu nok en sæson i Championship, vi har været der før :)
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
AaBager elsker at du er så bitter :D min dag blev bare så meget bedre.
Godt de kom af med Mike Ashley, den hund.
Men er dog heller ikke fan, af de nye ejere.
EL MAS GRANDE!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@D.B.R.
Køber alle fodboldklubber som udgangspunkt ikke deres nye spillere via transfer?
Dog med undtagelse af
1.Free transfer
2. byttehandel
3. leje af spillere
Præcis toonstoke.. og selvom vi skal være der i 5sæsoner(mon dog) så vil vi stadig elske vores klub
Mon ikke godt du forstår den, Man_C.
Y. N. W. A. - #JFT97
Nufc velkommen til doping ræset
Trættende at BOLD.DK skal bestemme hvilke artikler man må skrive kommentarer i!! Det er ikke blevet federe efter opdateringen!!
Annonce