Shadow: Mere end bitter er jeg forundret over, at fans af en klub ligger sig op ryggen og lader sig nusse på maven med bundter af pengesedler, mens de er pisse ligeglade med, hvem der fører hånden...
I skal ikke føle jer specielle, jeg ønsker heller ikke at PSG og City vinder en eneste kamp, så længe de er ejet af et diktatorisk regime.
I skal ikke føle jer specielle, jeg ønsker heller ikke at PSG og City vinder en eneste kamp, så længe de er ejet af et diktatorisk regime.