Snak

Mere indhold efter annoncen
Puhh, glad for Ashley skrider, men det er nok ikke lige det jeg havde håbet på for NUFC. Må nok holde mig til Odense Boldklub, solid gentlemansklub, der ikke kan købes af baroner fra benzintanken.


Nej de nøjes med kræmmerkongen af hårde hvidevarer :-)
Jeg føler mig som Arya, jeg har også min liste.

"Chelsea, City, PSG, Red bull, Newcastle"

Vinder af den italienske Euro 2016-tipskonkurrence, Mr Juve. Vinder af Serie A-tipskonkurrencen for sæsonen 2016/2017, Mr. Juve. Vinder af Serie A-tipskonkurrencen for sæsonen 2017/2018, Mr. Juve. fino alla fine ★ ★ ★
det virker som om, at Liverpool er fodboldens svar på korsridderne, der kæmper en ensom kamp mod de fæle vantro købe-olieklubber???

Det skal jeg ikke kunne sige, det er din fantasi.
Y. N. W. A. - #JFT97
@MAN_City666FAN

Jeg slikker gerne de flestes salte tårer herinde i hvert fald.
@ shadowleague: -"Hvilke klubber ville IKKE give deres sjæl for den kapital de bringer" ..are you for real dude?! Du véd godt at du IKKE bevæger dig i et Forum for FIFA 22 el. Manager, ik? Har du slet ikke forstået debatten?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@D.B.R, men på den anden side afviser du det heller ikke. Så helt fri fantasi er det ej heller?
.
Hvor er det fantastisk for fodbolden og en dejlig lang tud til alle gamle - snæversynet - folk, som tror at fodbold er romantik og ikke sport. Først VAR, Så Saudierne og nu mangler vi bare European Super League. Det er jo lige før, at sporten igen ender med at være interessant. Fedt, fedt - fedt!
@shadowleague, du vil drukne i tårer på bold.dk.
Snup du heller en flaske Nordsø Olie, den er mere raffineret end den tårer-regn omkring Newcastle...
@CopenhagenNoice

Ja, jeg glæder mig ligefrem til mere konkurrence i PL og Europa, omend der må gå et par år endnu før Newcastle får det udnyttet 100%.
Annonce