Puhh, glad for Ashley skrider, men det er nok ikke lige det jeg havde håbet på for NUFC. Må nok holde mig til Odense Boldklub, solid gentlemansklub, der ikke kan købes af baroner fra benzintanken.
Nej de nøjes med kræmmerkongen af hårde hvidevarer :-)