Snak

Mere indhold efter annoncen

Officielt: Newcastle købt af saudiarabere

tors 7. okt 2021

Premier League bekræfter, at salget af Newcastle til saudiarabiske PIF er blevet godkendt med øjeblikkelig virkning.



Læs hele nyheden her
Hahahaha seeees City og PSG
A.C. Milan 1899
Trist udvikling i moderne fodbold.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
KLASSE! Det bliver fandeme godt, kæmpe festdag.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Og med ét, blev Newcastle verdens klammeste og mest korrupte klub. Trist udvikling.
Puke
Vildest.

Er Newcastle så verdens rigeste klub nu?

Der er mange der begræder pengemændene, men jeg husker hvordan det var da kun United og nogen gange Arsenal havde økonomien til at vinde. Det var one-horse race. Nu er der i det mindste en del flere om buddet.

Men i en optimal verden var der nogle begrænsninger som ramte alle lige. Eks lønloft.
Hold kæft det er sørgeligt
Først Chelsea, så City og nu Newcastle.

PL er en joke efterhånden - trist udvikling og dræbende for fodbolden med de plastikklubber.
Walking along, Singing this song, Walking in a Bergkamp Wonderland ...
Annonce