Snak

Mere indhold efter annoncen

Officielt: Ny sportschef på plads i AaB

ons 23. jul 14:32

AaB bekræfter, at klubben hyrer John Møller som sportschef. Han starter først, når transfervinduet er lukket, oplyses det. 



Læs hele nyheden her
Spændene- velkommen til!
Den største bøvs, trækket vejret dybt ind og får et job... Manden er uduelig, og har aldrig gjort noget rigtig hvorend han har været
Better dead than red.
Ok, Finn. Kan du uddybe det?
Sagtens, men du kan også bare google ham...
Better dead than red.
Det er godt nok et bøvet svar. Specielt når det netop viser at han har meritter hvis man googler ham.
Findfinn

Jeg har lige googlet ham, og jeg kan ikke se ham beskrevet som uduelig.

Har du så lyst til at uddybe? Det er tilsyneladende din subjektive holdning.
"FindFinn"
Hvilken afstumpet kommentar at skrive, kender du ordet dannelse?, hvordan man f. eks. opfører sig overfor andre personer, taler om andre mennesker?, hvis du ikke er enig med manden, behøves du så at komme med sådan en svinsk kommentar. Du burde skamme dig
Finn er et stjerneeksempel på det laveste debatniveau det overhovedet er muligt at ramme.
Og det kommer fra en OB-fan.
FindFinn er desværre på det niveau som mange andre SSE hader, skriver en masse men vil ikke uddybe deres holdning eller svare høfligt.
Kærlighed til klubben er som ægteskab, i medgang og modgang. Dog uden skilsmisse🙂
Annonce