Spændene- velkommen til!
Snak
Officielt: Ny sportschef på plads i AaB
ons 23. jul 14:32
AaB bekræfter, at klubben hyrer John Møller som sportschef. Han starter først, når transfervinduet er lukket, oplyses det.
Læs hele nyheden her
ons 23. jul 16:31
Den største bøvs, trækket vejret dybt ind og får et job... Manden er uduelig, og har aldrig gjort noget rigtig hvorend han har været
Better dead than red.
ons 23. jul 17:11
Det er godt nok et bøvet svar. Specielt når det netop viser at han har meritter hvis man googler ham.
ons 23. jul 17:11
Findfinn
Jeg har lige googlet ham, og jeg kan ikke se ham beskrevet som uduelig.
Har du så lyst til at uddybe? Det er tilsyneladende din subjektive holdning.
Jeg har lige googlet ham, og jeg kan ikke se ham beskrevet som uduelig.
Har du så lyst til at uddybe? Det er tilsyneladende din subjektive holdning.
ons 23. jul 17:53
"FindFinn"
Hvilken afstumpet kommentar at skrive, kender du ordet dannelse?, hvordan man f. eks. opfører sig overfor andre personer, taler om andre mennesker?, hvis du ikke er enig med manden, behøves du så at komme med sådan en svinsk kommentar. Du burde skamme dig
Hvilken afstumpet kommentar at skrive, kender du ordet dannelse?, hvordan man f. eks. opfører sig overfor andre personer, taler om andre mennesker?, hvis du ikke er enig med manden, behøves du så at komme med sådan en svinsk kommentar. Du burde skamme dig
ons 23. jul 18:43
Finn er et stjerneeksempel på det laveste debatniveau det overhovedet er muligt at ramme.
Og det kommer fra en OB-fan.